Espein Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Tusentipset hos VG/Dagbladet o.l Noen flere her som har sendt inn bilder eller tipset noen nettaviser om saker? Hva fikk dere? Finn gjerne igjen artikkelen så vi andre kan se den. Diskuter alt rundt dette her! Her er mitt bilde/tips. Fikk selv 500 kroner for bildet Endret 8. desember 2007 av Espein Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ahh skulle hatt snø her også.. Bilen min griner etter å få snø under hjula Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Prøver å få liv i denne igjen jeg.. Noen flere som har fått cash hos VG nett? Samtidig som jeg prøver igjen å få noe liv her, vil jeg fortelle att jeg tipset vg om denne ulykken. Og jeg får sannsyneligvis penger for tipset pga. han som skrev artikkelen skulle ha personr og kontonr. Endret 8. desember 2007 av Espein Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Personnummer? Ga du ham pinkoden til bankkortet ditt også? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Personnummer? Ga du ham pinkoden til bankkortet ditt også? Nei. Men er ikke er nigeriansk person vi snakker om her.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Personnummer? Ga du ham pinkoden til bankkortet ditt også? Nei. Men er ikke er nigeriansk person vi snakker om her.. .. fordi atte det sa han Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Personnummer? Ga du ham pinkoden til bankkortet ditt også? Nei. Men er ikke er nigeriansk person vi snakker om her.. .. fordi atte det sa han Hehe, nei. Men jeg tar den sjansen. For jeg snakket med han i går på telefon. Og alt går nok bra Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Seriøst, personnummer trenger han ikke. Med mindre han lager en sak om deg da, og ønsker å finne mest mulig bakgrunnsinformasjon. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jammen er det greit når man tjener tilbake det man har brukt på politiradio Sånt burde du ikke snakke høyt om, er ikke mye som skal til for å anmelde deg fordi du oppgir info du har hørt fra politiradioen, da du allerede har lagt ut navn på deg selv. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jammen er det greit når man tjener tilbake det man har brukt på politiradio Sånt burde du ikke snakke høyt om, er ikke mye som skal til for å anmelde deg fordi du oppgir info du har hørt fra politiradioen, da du allerede har lagt ut navn på deg selv. Er det ulovlig å høre på politiradio da? Kan jo streame gratis på internett jo.... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Fullt lovlig å høre på poltiradio, men det er ikke lovlig å bruke informasjonen du får. Endret 7. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fullt lovlig å høre på poltiradio, men det er ikke lovlig å bruke informasjonen du får. Hva er vitsen i å ha det tilgjengelig da? Er terskelen lavere for å tipse VG enn den er for å tipse Dagbladet, i og med at VG-tipserne har fått sin egen tråd? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bror sendte inn dette bilde, men fikk ingenting .. Trykk her! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bror sendte inn dette bilde, men fikk ingenting .. Trykk her! Heter broren din Nina? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bror sendte inn dette bilde, men fikk ingenting .. Trykk her! Heter broren din Nina? Reagerte på det samme Lenke til kommentar
dask Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bror sendte inn dette bilde, men fikk ingenting .. Trykk her! Heter broren din Nina? Reagerte på det samme BUSTED! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hehe, skjønte at dere kom til å gjøre det Han sendte det som MMS og siden abbonementet står på MAMMA (og hun heter Nina) ble det sånn .. Det er faktisk 10 meter fra huset mitt Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er faktisk 10 meter fra huset mitt Bor du 10 meter fra midten av E6? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jepp, på andre siden av den jordvollen .. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fullt lovlig å høre på poltiradio, men det er ikke lovlig å bruke informasjonen du får. Hva er vitsen i å ha det tilgjengelig da? Er terskelen lavere for å tipse VG enn den er for å tipse Dagbladet, i og med at VG-tipserne har fått sin egen tråd? Det er lov og selge hasj, men det er ikke lov og besitte hasj. Det er ikke lov og kjøpe prostituerte, men ingen kan bevise at de er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå