Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg er litt delt her. Jeg har ingen problemer med at folk korrigerer småfeil, som f.eks. brystløft etter barnefødsel/amming, fjerning av overflødig hud etter stort vekttap, eller lett forstørring av brystene når man har A-cup som 25-åring. Når folk (eller, damer) begynner å strebe etter å ligne på en karrikatur, derimot, blir jeg litt mer skeptisk. Det blir litt som forskjellen mellom å rette ut en bulk i bilen og å style den opp med mest mulig bling, strobelys og otzi-otzi-lydanlegg. Man legger selvfølgelig mer merke til den pimpete bilen, og kanskje man ville kjørt den rundt i byen en kveld for underholdningsverdien, men det er gjerne ikke en bil man slår seg ned med og kjører til jobb hver dag. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg synes det er greit å fjerne f.eks et stort arr i ansiktet, brannsår osv. Men jeg liker ikke når man skal som psilocybe sier style seg opp. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg må si meg enig med psilocybe også. Er ikke alle ting jeg er fornøyd med såklart, men tror det måtte ha vært mye til for at jeg faktisk skulle frivellig lagt meg under kniven og tatt den risikoen det innebærte. Eneste grunnene jeg hadde tatt det hadde vært for å rette opp etter en ulykke, eller etter fødsel. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hadde jeg vært jente med små pupper hadde jeg uten tvil operert. Hva er små pupper for deg? Så vist du hadde hatt en 17 år gammel datter som ville forstørre puppene sine så hadde du sendt henne gledelig til operasjonsbordet, gjerne betalt å? Lenke til kommentar
marfant Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen blir aldri fornøyde. Og går litt vel langt Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Enig med mye som blir sagt her Hvorfor fikse på noe som fungerer? Skjønner dog at noen vil gjøre noen småreparasjoner som for eksempel skjev nese eller andre ekstreme ting som tiltrekker seg oppmerksomhet Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg ville aldri tatt det selv, men synes det er helt greit at andre gjør det, selv om jeg egentlig mener det er viktigere ting å bruke peng på. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvis utseendet hindrer deg i å leve et fullverdig liv har man egentlig større problemer. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Been there, done that Fantastisk at man kan forandre på ting man er ufornøyd med. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Been there, done that Fantastisk at man kan forandre på ting man er ufornøyd med. Hva opererte du? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det ene brystet var litt større enn det andre. Nå er de 100% like. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er litt i mot forstørring av pupper, hvis de allerede er av naturlig størrelse. Liker personlig ikke de stereotypiske oppblåste USA-ballongpuppene, foretrekker heller naturlig vare. Men hvis en jente er flatbrystet og er plaget av dette, er det fint at disse kan forstørres (men ikke overdriv). Slik Botox eller hva det heter, er sikkert praktisk. Ser for meg at etter å ha passert 30, vil huden på pannen krølle seg merkbart etter å ha skjært en liten grimase. Dette kan kanskje få en til å se "gammel" ut, og litt Botox fikser dette og får en til å føle seg litt yngre ut igjen. Foreløbig er jeg fornøyd med utseende mitt, og kan ikke komme på noe jeg vil ha "ommøblert". Men etter årenes gang, frister det kanskje å få fjernet noen rynker eller andre uhymskheter som følger alderen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg vil bare si at personlig så syns jeg det er penere med naturlige pupper, uansett hvor små de måtte være, enn å ha silikon pupper. Skjønner jo at mange sliter med dårlig selvtillit osv og vil gjøre det for å føle seg bedre, for all del. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg syns det er greit folk korigerer kroppen enkelt, men når det blir så voldsomt som Ferrari, jackson x 2, etc så går det over stock og stein. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg mener at folk skal få gjøre hva de vil med kroppen sin, uten at jeg skal mene det er "feil". Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 viss du er skikkelig stygg liksom, så er det jo bra du kan fixe og trikse litt på utseende Lenke til kommentar
Booyaka619 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg er for det.. Jeg ville gjerne forbedret megselv the easy way.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg mener at folk skal få gjøre hva de vil med kroppen sin, uten at jeg skal mene det er "feil". De må gjøre hva de vil for min del, men jeg tar det som et et godt signal på å skygge unna om jeg treffer noen som har styla kroppen sin. Jeg vil ha ekte saker, og da teller indre verdier hundre ganger mer enn "skallet". Men det finnes sikkert mange som er ute etter en barbiedukke, så det er sikker et marked for for forfalskninger også. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Nei! Nei! Ja Endret 27. desember 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå