theoriginalAidskake Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Mennesker verden om legger ut tusner av kroner for å fikse på små eller store deler av kroppen sin. Er dette helt greit, eller blir vi påvirket for mye av skjønnhetsidealene som blir utstilt idag? Gjør det oss mer lykkelig, eller er det sløsing av penger? Og kommer virkelig skjønnhet innenfra? Diskuter! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har ikke noe imot plastisk kirugi, for noen er det det som har hjulpet forholdet dere på plass. For andre kan dette ødelegge forhold. Jeg hadde ikke brydd meg om dama vill hatt silikon i f.eks. leppene eller evt. puppene jeg Men det kan jo ha bivirknigner og betennelser etterpå. Jeg ser på plastisk kirugi som ganske normalt egentlig. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er for plastiskkirurgi, er da ikke noe i veien med å ville forandre på noe man misliker med seg selv. Om det gjør oss mer lykkelig? Jeg vil si ja, mange irriterer seg over ting som små pupper etc. og da vil silikon før til at det irritasjonsmomentet forsvinner. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er vel ganske enig med folk over her, er det noe ved deg selv som ødelegger selvbildet ser jeg ikke noe galt i å endre på dette. Bare det ikke blir til det ekstreme som lolo ferrari osv så går det bra. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har ikke noe i mot dette. Det kan redde manges selvbilder. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Så lenge folk har skavanker eller feil som plager vedkommne, som en veldig skjev nese, hengeøyelokk, flatbrystet jente/veldig hengepupper etter barn etc, er det fint å kunne få hjelp med plastisk kirurgi. Men at friske, vanlige jenter blåser opp lepper, bryst etc. har jeg aldri skjønt meg på. Men det er deres valg uansett. Endret 12. november 2007 av Myrsnipa Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er litt enig i deg der Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Men hva som er pent kommer jo ann på øyet som ser? Mye jeg er misfornøyd med som jeg får komplimenter for, men så lenge jeg ikke er tilfreds med det, så.. Mener dere legene har et ansvar, og burde si nei til de som "ikke trenger det"? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Mener dere legene har et ansvar, og burde si nei til de som "ikke trenger det"? Kun viss det er stor fare for pasientens helse. Ellers er det pasienten som bestemmer hva som skal bli gjort, legen skal bare utføre det. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Mener dere legene har et ansvar, og burde si nei til de som "ikke trenger det"? nei legene har jo ikke ansvar for noe annet enn å informere om hva som kan gå galt og hva risiko og lignende er og selfølgelig operasjonen, uten om dette er jo ansvaret på jenta/gutten viss de er myndige selfølgelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg er 100% positiv til plastisk kirurgi. Jeg mener at om man vil ha større pupper, så burde man absolutt gjøre det. Vil man ha mindre nese, gjør det! Folk farger håret, tatoverer seg, sminker seg og opererer seg for å se bra ut i egne øyne, og jeg tror absolutt det øker livskvaliteten til mange. Dessverre er det jo de som aldri blir fornøyd da. Det er jo alltid unntak. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg er 100% positiv til plastisk kirurgi. Jeg mener at om man vil ha større pupper, så burde man absolutt gjøre det. Vil man ha mindre nese, gjør det! Folk farger håret, tatoverer seg, sminker seg og opererer seg for å se bra ut i egne øyne, og jeg tror absolutt det øker livskvaliteten til mange. Dessverre er det jo de som aldri blir fornøyd da. Det er jo alltid unntak. michael jackson ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 michael jackson ^^ F.eks. Også har vi jo frøken Ferrari. Men igjen - hvis de er fornøyd med utseendet de har fått seg, så er jo det bare bra for dem. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det der må være tungt å bære på Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Foretrekker the real thing fremfor plastikk her og der. Antar forøvrig trådstarter mener plastisk kirurgi der en egentlig ikke trenger det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Antar forøvrig trådstarter mener plastisk kirurgi der en egentlig ikke trenger det. Nei, generelt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvis en må fikse på ting fordi en ser helt deformet ut(feks. etter en ulykke) så er det jo logisk at plastisk kirurgi er en bra ting. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Plastisk kirurgi på normalt utseende kropper ser jeg på som forkastelig. Takke meg til ekte saker. Fint at det finnes fagfolk som kan rette opp misdannelser, men ellers foretrekker jeg det naturlige. Alle kan finne en eller annen detalj på kroppen en ikke er 100% fornøyd med, men jeg setter mye mer pris på de som klarer å innse at man kan være lykkelig med den kroppen man har enn de som tyr til falsk styling. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det bør også nevnes at det finnes slike inngrep av fysiske og praktiske grunner. Her kan det nevnes brystreduksjon for å hindre ryggplager, neseoperasjoner for å stoppe snorking og fettsuging (festlig ord) i situasjoner hvor personen gjør det for å få en enklere hverdag og bedre helse. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hadde jeg vært jente med små pupper hadde jeg uten tvil operert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå