Gjest Slettet-CjU9gHZb Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har en Logitech trådløs mus som jeg har vært svært fornøyd med, behagelig å bruke, strømsnål og grei. Nå er den begynt å oppføre seg litt rart, er nærmest hypereffektiv. Når jeg klikker på noe, reagerer ofte det som måtte befinne seg under det vinduet jeg arbeider i også. F.eks. hvis et ikon på skrivebordet befinner seg rett under pilen når jeg klikker (i et åpent program), så åpnes også snarveien ikonet tilhører. Klikker jeg på en tilbakeknapp f.eks. i Internett explorer, riskerer jeg at det hopper flere blader bakover i ett jafs. Plagsomt hvis jeg skel besvare en melding i Outlook Express, for hvis jeg klikker på besvar-knappen så risikerer jeg at send-knappen samtidig blir aktivert slik at svaret sendes før jeg har rukket å tekste noe. Er det noe med Windows eller PC-en ellers det er noe i veien med, eller er det musen? Noen som har opplevd noe lignende? Harry A. Lenke til kommentar
gmufc Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Om du åpner kontrollpanel og mus/mouse så finner du normalt mange valg og kan endre følsomhet på mus, dobbelklikk, osv så prøv å endre litt der og se om det hjelper. Litt rart at det skulle skje helt plutselig så mulig det er noe fysisk galt med musa men ville først prøvd å endre på innstillinger og installert driverene til mus og keyboard på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå