Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Overfølsom trådløs mus

Gjest Slettet-CjU9gHZb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CjU9gHZb

Jeg har en Logitech trådløs mus som jeg har vært svært fornøyd med, behagelig å bruke, strømsnål og grei. Nå er den begynt å oppføre seg litt rart, er nærmest hypereffektiv. Når jeg klikker på noe, reagerer ofte det som måtte befinne seg under det vinduet jeg arbeider i også. F.eks. hvis et ikon på skrivebordet befinner seg rett under pilen når jeg klikker (i et åpent program), så åpnes også snarveien ikonet tilhører. Klikker jeg på en tilbakeknapp f.eks. i Internett explorer, riskerer jeg at det hopper flere blader bakover i ett jafs. Plagsomt hvis jeg skel besvare en melding i Outlook Express, for hvis jeg klikker på besvar-knappen så risikerer jeg at send-knappen samtidig blir aktivert slik at svaret sendes før jeg har rukket å tekste noe. Er det noe med Windows eller PC-en ellers det er noe i veien med, eller er det musen? Noen som har opplevd noe lignende?

Harry A.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du åpner kontrollpanel og mus/mouse så finner du normalt mange valg og kan endre følsomhet på mus, dobbelklikk, osv så prøv å endre litt der og se om det hjelper.

Litt rart at det skulle skje helt plutselig så mulig det er noe fysisk galt med musa men ville først prøvd å endre på innstillinger og installert driverene til mus og keyboard på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...