mortenandre Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei, er det noen som skal på Iron Maiden i sommer? Skal dere til Valle Hovin (Oslo) eller til Lerkendal (Trondheim)? Selv skal jeg til Lerkendal Iron Maiden 4 life Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hadde tenkt på den i Oslo. Men, jeg er rimelig sikker på at jeg skal på ferie. Om jeg kjøper nå. Er det stor sjanse for at jeg får solgt dem, om jeg ikke kan dra? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg, ei venninne og typen hennes skal til Lerkendal for å se gutta. Blir det like bra som sist jeg så dem (Oslo, Vallhall), er det virkelig verdt å vente på. Billetter er bestilt. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skal på Valle Hovin! Dette er forøvirig en fin tråd. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skal til Trondheim. men jeg tror vi heller fortsetter der Poborsky snakket om. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Skal til Trondheim. men jeg tror vi heller fortsetter der Poborsky snakket om. Jepp da forsette vi der, denne tråden kan stenges Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg + 4 skal. Valle Hovin, Oslo. Det blir bra! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg