sinnaelgen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 konkurransen og utviklingen gjør nok at prisen synker. har det ikke gått den veien med f.eks skjermkortene ? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg tipper de knappene til venstre med logo av explorer,quicktime osv... har ett lite display inni som kan forandres etter hvilket programm du velger å binde på knappene? Wooah, tror du det? Det høres jo helt revolusjonerende ut. Neida, ikke vondt ment, men hadde du lest artikkelen(e) om dette tastaturet hadde du sett at alle tastene er en liten skjerm inni som gjør at de kan vise hva som helst. hihi g0dt spurt, 0g g0dt svart :!: Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Eg skal ikkje utala meg som nokon tastaturekspert. Men det tar neppe 3-4-5 år for logitech og forska og ferdigstilla eit tastatur. Spesielt ikkje om dei veit at dei første kan gå for 8000kr +++. Rart at ingen andre har prøvd seg på det samme egentlig, mens russerane får ut fingeren. Det kan hende utviklerene av tastaturet har tatt vidtrekkende patenter rundt i verden. Da er det ikke like greit å bare lage en tilsvarende tastatur. Det kan også være endel problemstillinger vi ikke ser så lett mht til produksjonen. På den annen side kan det godt hende Logitech har et slikt liggende i påvente av at markedet skal være klart. Selvom tastaturet er dynamisk må SW-utviklerene faktisk legge inn støtte for det i spill og programmer. Det gidder de ikke før det er marked så her hersker høna og egget. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det trengs da ikke lages noe støtte fra andre produsenters side. Sålenge de skjønner seg på standars 105-tasters tastatur. Det er nok Art Lebedev som må lage oppsett for forskjellige program. Er de smarte så lar de kundene lage "skins" for forskjellige program selv. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er nå mer interesert i om dette er noe som faktisk kommer eller om dette kommer til å bli en enorm pr. jippo... Jeg håper virkelig at det kommer til de som har tatt seg råd til å forhåndsbestille dette tastaturert, da det virker meget spennende. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Da er det i hvertfall noen som har motatt eksemplar http://gizmodo.com/gadgets/optimus-video/o...lery-325615.php Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Da er det i hvertfall noen som har motatt eksemplar http://gizmodo.com/gadgets/optimus-video/o...lery-325615.php Ohh det så i alle fall skikkelig bra ut. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har du fått penger igjen på skatten? Eller bare fått ut feriepengene? Optimus Maximus Keyboard er på lager. Det er bare en ulempe: Shipping Restrictions:We cannot ship this item outside of the U.S. Men var det ikke et firma som fikser det med USA-adresse og sender det videre til Norge? Hva var det dette heter igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå