mcgroven Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nå kan du endelig spille som én spiller over nett på FIFA 08. Les mer Lenke til kommentar
dorR Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hurra! Har venta lenge på dette Lenke til kommentar
master_al Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Kom egentlig ut i forrige uke da, og oppdateringen er allerede kommet på 360 også. Men bra nyheten kom på gamer.no å da. Veldig morsom modus det her, utrolig kult å spilla med opptil 10 spillere online ;D Endret 12. november 2007 av master_al Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Så det vill si at man slipper å løpe etter ballen lengre for å få spilt ;P Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Be a Pro er åpenbart en av de kjedeligste tilleggsfunksjonene som noen gang har kommet til Fifa, spesielt når du spiller alene. Du ender opp med å ha ballen 5% av tida på banen, og når du først får den blir du grådig. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det er kanskje derfor det blir/er bedre på nett? Lenke til kommentar
kinag Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Be a Pro er åpenbart en av de kjedeligste tilleggsfunksjonene som noen gang har kommet til Fifa, spesielt når du spiller alene. Du ender opp med å ha ballen 5% av tida på banen, og når du først får den blir du grådig. Du er den første jeg har hørt har sagt noe lignende angående den funksjonen Men, Be a Pro: Offline Training er jo nettopp det, en offline trenings "mode". Når man kjører 5vs5 så blir det ekstremt morsomt å spille. Lenge siden jeg har hatt det så gøy som da jeg spilte 5vs5 med 4 andre kjente. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Burde lage en forumliga i Be a Pro. Kunne blitt fantastisk moro, det er i BaP tr00 skillz kommer frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg