Dux ducis Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 denne her er my bedre enn den andre, mye bedre.... den andre så jo ut som den hadde.....ja....stygg var den. denne er dårlig: :smile: , se på munnviken a.... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 det var en tilbakemelding om forberinger osv, Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Velkommen til forrige uke. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 denne er dårlig: :smile: , se på munnviken a.... liker uansett :smile: bedre en ... Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 :smile: ja, den ser liksom litt "evil" ut, som om han har noen baktanker. kanskje en terrorist-smiley ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Liker nå bedrenoenav de smiliene jeg finner på flere andre forumer da. Er det fremdeles mulig å sende inn smilier en liker og håpe på at de blir tatt med? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ousama smily , men jeg synes den gammle var bedre jeg da..reint personlig... og og er helt tragsike Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 kan jo bare legge dem ut på egen server og bare linke til dem. litt stress men det går jo :-) hvertfall det jeg gjør med noen av demn..bla men nå ligger jo den her.. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 eller så kan du jo ønske deg noen nye til jul. Spør mordi. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Velkommen til forrige uke. Spydig som vanlig ja... :x Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 ikke vits å bruke søkefunksjonen i tilbakemeldinger ihvertfall Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hvis du leter etter kule smilies..: Plauder-Smilies Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Først og fremst er jeg veldig fornøyd med at google-smileyen, rofl-smileyen m.fl. er fjernet. Ellers er jeg usannsynlig glad for å se igjen! Men vi blir aldri fornøyd.. og og er helt tragsike Ja, enig med PIIIpower. Bruker aldri(!) disse smiliene. er for vanlig og :smile: ser ut som en slask. Gi meg heller et snillt smil! er det blod han har i kjeften? -smilien fra det gamle forumet var sånn sett bedre. Han skal rekke tunge! Ellers synes jeg personlig alle smiliene burde hatt samme farge. Ikke slike forskjellige varianter av gul sånn som nå. Men jeg innser at det kanskje ikke blir like enkelt å gjennomføre.. Jeg har lenge støttet mbst sitt forslag. Enkelt, genial og stilrent. Men vi vil alle ha forskjellige ting, så hadde dette blitt gjennomført, så hadde vel folk klaget på for få og kjedelige smilier.. Pirkete? Jada.. men jeg er ikke spesielt misfornøyd med smiliene. Google er vekk, og is back! Bra jobba! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Personlig missliker jeg ":P" SOm det ble sakt istad, det ser jo ut som om han har blod i kjeften... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå