joajoha Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hei jeg har et problem med ruteren min (ZyXEL Prestige 660HW-T3), jeg får en feilmelding når jeg prøver og åpne porter i NAT menyen for å få utorrent til å virke "ERROR: FAIL TO UPDATE DUE TO... Invalid starting port ! " Innstillingene jeg prøver å få til er: Får heller ikke forandret på den øverste. Har prøvd en mengde tilfeldige porter, får samme feilmeldingen uansett. Noen som kan hjelpe meg, er litt utenfor min ekspertise det her. Endret 12. november 2007 av joajoha Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er en feil som oppstår på alle 660HW'ene. Har hørt at det fikses ved å resette til system defaults. En annen måte å åpne dem på er å åpne dem via telnet start - kjør - cmd - "telnet <ip>" Lenke til kommentar
Ullir Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du har gjort alt riktig, men du må i tillegg huke av for All protocolls Lenke til kommentar
joajoha Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 En annen måte å åpne dem på er å åpne dem via telnet start - kjør - cmd - "telnet <ip>" Hei takk for tipset, men jeg får ikke "start - kjør - cmd - "telnet <ip>" til å virke. (Satt selvfølgelig inn IP) Men får som svar at: "telnett" is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. Kan det ha noe med Vista og gjøre? Du har gjort alt riktig, men du må i tillegg huke av for All protocolls Har prøvd det også, bare ikke akuratt på det bildet jeg lastet opp, samme feilmeldingen selv om jeg huker av for "All protocalls " Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Start - kjør - "services.msc" Bla deg fram til telnet service og start den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå