Aetius Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Aftenpostens fotografer ble utfordret til å lete etter lyset og fange det. Her snakker de om hva lyset betyr for dem, og hvordan de arbeider. (Aftenposten.no) Ingressfoto: FreeDigitalPhotos.net Les mer Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hm... når jeg så han som lå på stranda for å ta bilder av noen bølger, slo meg at det er nokså mange som har "kritisert" live preview for å være en unyttig funksjon... kanskje ikke alle liker å børste sand av seg midt i november... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg så til og med en norsk omtale legge Live View som et minus. "Trenger vi LiveView?". En ting vet jeg i alle fall sett mot den videoen, er det noe som gjør dagen min bedre er det at jeg slipper å grave ned haka i sand for å ta et bilde. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Husker en vinter for noen år tilbake... Skulle ta bilder av noen iskrystaller på et sivstrå som stakk opp av isen på et tjern. De fleste bildene ble elendige fordi jeg ikke fikk sett skikkelig i søkeren. Var bare flaks at et ble nogenlunde. Å legge seg ned på magen på halvfrossen søle, med bena stikkende ut på en vei er fullstendig uaktuellt. Hadde jeg enda hatt et sikkelig DSLR med LivePreview og vridbar skjerm... samt IS til å stabilisere sjelvinga i kulden.... Å, hei Olympus E-3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg