Simkin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) har nå hatt linksys WMP300N-EU trådløst nettverks kort en god stund. men nå har plutselig avast fått for seg att linksys network monitor er en trojansk hest.. så den sletter like gjerne programmet ved oppstart.. prøver jeg å installere det igjen får jeg advarsel med sirene og hele pakka, der det står att det er en trojansk hest.. så jeg må deaktivere avast for å få installert det igjen hva er det som skjer? Endret 12. november 2007 av Simkin Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei. Det er vel enkelte Antivirusprogrammer som får, for seg litt merkelige ting, men en nettverksmonitor skal ikke være virus til vanlig i alle fall. Nå kjører jeg ikke Avast selv så jeg vet ikke instillingene i det programmet. Men en ting til. Du trenger IKKE å installere programmet til Linksys når du kjører Windows XP, Windows XP MediaCenter Windows 2003 og Windows Vista. Det eneste du trenger å gjøre egentlig er å la maskinvare veiviseren finne maskinvaren, så setter du inn CD`en eller går til den mappa der du har driveren. Så finner du .inf fila. Den blir da installert igjennom maskinvare veiviseren, og alt skal være i orden. Er bare i Windows 2000 og tidligere utgaver av Windows at du må bruke programmet. Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 ok men, hvordan kan jeg gjøre så avast ikke sletter denne a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå