Coffey Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) My dream <3 Endret 27. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Den var heller ikke så verst. Men min rød var bedre Men seriøst, skinnende gull folkens, det hadde vært noe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gull hadde blitt litt for harry og for mye gangsta for min del Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gull er unik <3 Da kan dem skylde på at PS3 bare er for rike folk derfor det er så lite solgt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Neida, kom en gullversjon av PS2, bare matt. Derfor burde det kommet en oppfølger. Hvis du ser overflaten på PS3 så har den ikke skjær eller bølger i plastikken, den er helt gjevn over hele overflaten. Jeg tror gull hadde sett dritlekkert ut pga dette. En helt rein blank gull overflate. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 eg hadde kjøpt den cadilac røde uten tvi..hadde eg ikkje hatt ps3 frå før.. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Liker de fleste fargene. Om man skulle tenkte på riper og slikt, så hadde kanskje svart hvert best. Men liker best fargen rød, så mulig jeg ville tatt den. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 liker den her champagne fargen de har på pspen , hadde gjort seg godt på ps3. http://www.tendancehightech.com/blog/image...mpagne-Gold.jpg Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 liker den her champagne fargen de har på pspen , hadde gjort seg godt på ps3. http://www.tendancehightech.com/blog/image...mpagne-Gold.jpg OOOH, MAMA!! Noen PS'e den? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Samme fargen var PS2 tilgjengelig i. Men da er vi hvertfall 3 stykker om Cadillac rød:P Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skulle jeg hatt en ps3 utenom den orginale svarte, så skulle det vert enten den røde eller rosa Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skulle jeg hatt en ps3 utenom den orginale svarte, så skulle det vert enten den røde eller rosa Rød her... Rosa? Det er jo bare kvalmt? Du er ikke fjortis vel? (tuller) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hadde vært moro med en gjennomsiktig PS3 da Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det jeg egentlig hadde likt best var om de lagde den med den orginale fargen:GRÅ Men jeg syntes ikke noe om rød eller gull. Det hadde blitt for jalla balla aktig. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Slett Endret 4. desember 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg syns den svarte pianolakken er særdeles pen, gir et veldig eksklusivt inntrykk. Om ikke annet, er ihvertfall brødboksen min stilfull. Lenke til kommentar
henky Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) enig med en tidligere post her. gjennomsiktig, nesten som gameboy-colour gjennomsiktig^^ hadde vært fett om du kunne se CD-en gå inn å begynne å spinne:D Test ps3 med forskjellige farger. Koster 99$ for kune å skfite farge på maskina. Endret 4. desember 2007 av henky Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vært digg med sølv farget, eller rød og blå. Men liker den svart også. Kanskje gul også hadde vært fett.. Lenke til kommentar
Layn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg synes at både lilla og gull som nevnt ovenfor er relativt pimp'ish i bunn og grunn.. Sort er greit nok det, men det er litt kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå