Jo Are Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 RØD!Jeg tror en sånn litt mørk skikkelig blank cadilac-rødfarge hadde vært kjempestilig. Med en slags metallic farge som fanger lyset og ikke bare reflekterer det. Hadde vært nice det ja Lenke til kommentar
duppersen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sort eller hvit. Den sorte passer tilfeldigvis veldig godt inn med resten av stuen min:D Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Næsj, Svart er mest sexy. Skulle hatt en svart med tribal, lurer på om jeg skal kjøpe skin til min. Denna er jo nice da http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=28044 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skal man ha farge på PS3'en, skal selve greia være farget, ikke noe dekaler/vinyler/klistremerker whatever Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Disse skina dekker de hele konsollen eller bare opp siden, altså der det står playstation 3? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 /bump Kom igjen vrøyyyy, dette er gøy:P Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Svart med hint av crimson/blodrød. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kunne jeg valgt ville jeg hatt panggul sånn att den lyste opp i mørket. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vil ikke ha noe annet enn sort, slik den er nå. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vel jeg har jo sort fra før så teknisk sett kommer jeg ikke til å kjøpe en ny bare for fargen:P Men hva med selvlysende Lenke til kommentar
astroleif Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg syns svart fremhever plastfølelsen for mye. Hvit syns jeg på en måte representerer noe ekslusivt.... mulig det ikke funker så godt på PS3 siden den er så stor og klumpete. Man kan jo alltids lakkere selv! Ikke noe problem hvis man skrur fra hverandre alle delene og bruker plast-primer. Jeg tror en gjenomtenkt blanding av børstet aluminium og svart-matt ville funket svært bra! Men da måtte det være ordentlig aluminium og ikke noe plastikk-fake... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vil ikke ha noe annet enn sort, slik den er nå. Slenger meg på den. PS3 tar og vil alltid ta seg best ut i svart. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vil ikke ha noe annet enn sort, slik den er nå. Slenger meg på den. PS3 tar og vil alltid ta seg best ut i svart. Jøpps. Black no. 1! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Black, 'round and shiny! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Syntes den er perfekt som den er Matcher Tven helt perfekt:) Skal snart evt kjøpe tv benk med sånne " shiny" skuffer, da matcher det enda mer:) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Wooow! Min drøm nesten i oppfyllelse http://www.psxextreme.com/scripts/nl/nl.asp Den har akkurat den rødfargen jeg vil ha, men den ser fortsatt litt for matt ut i fargen. Jeg vil ha en som skinner i denne fargen her. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ser da ganske blank ut den der? Metallic "Candy Red". Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Playstation skal være svart eller grå. Sånn er det bare. I tilfelle det skulle kommen en annen farge skulle det vært mørk grønn Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Lol mørkegrønn. For det har jo mye med fargetemaet dems å gjøre:P I de offisielle konseptbildene sluppet til media brukte de rød farge i bakgrunnen som en kontrast mot alt det svarte. Derfor er det naturlig at de burde laget en som var rød også. PS2 hadde blå logo, og derfor var det naturlig at det kom en blå. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Lol mørkegrønn. For det har jo mye med fargetemaet dems å gjøre:PI de offisielle konseptbildene sluppet til media brukte de rød farge i bakgrunnen som en kontrast mot alt det svarte. Derfor er det naturlig at de burde laget en som var rød også. PS2 hadde blå logo, og derfor var det naturlig at det kom en blå. Jeg kan forestille meg PS3 i en mørk grønn farge, tror det hadde sett bra ut. (Farge litt som dette.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå