Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nettbutikk som selger merkevarer til utrolig lave priser!

thomassim

Anbefalte innlegg

En ting man kan være obs på, er at det har versert en del rykter om at Indoaudio selger kopier av mellom annet Focal og DLS. Det er dessuten en del bruker på amerikanske fora som har dårlig erfaring med firmaet. Med andre ord er det, som alltid, delte meninge om hvor fantastisk dette firmaet er.

Frode

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av 60 000, så er 98,5% gode tilbakemeldinger så fra denne sjappen skal jeg nok tørre å kjøpe!

Hva tror dere om to Alpine 12" 1800W RMS samlet til $175 inkl. frakt = 950,- ?

http://cgi.ebay.com/2-ALPINE-SWS-1243D-12-...oQQcmdZViewItem

Det eneste jeg nå må legge til er vel tollen på 25%, som igjen blir 1250 kr inkl. frakt og moms. Må jeg betale noe spesielt i toll?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
lure på hva boten for det der hadde vært om de hadde tatt den pakken i stikk prøve :p

Det hadde kostet 25% = mva

Men det stemmer at man må ta total pris. altså Varens pris+frakt og gange opp med 25%MVA= TOTAL pris...

Det kan være de legger inn mva for dere på siden, men neppe. det kan dere evt se på sidene.

EDIT eksempel:

(høyttaler 800kr +frakt 200kr) x 1.25mva = 1250kr for å få varen til norge. I tilleg kommer ca 200kr i fortollingsgebyr ol. Så du havner på 1450 for en høyttaler til 800kr i utgangspunktet.

Endret av Cpt_Kent
Lenke til kommentar

hum du er ikke ansvarlig for gaver andre sender til deg. Men jeg mener du blir listet og alle fremtidige pakker sjekket.

Dersom det kan påvises at du har fåt den sendt i visshet om at verdien er høyere kan saken stilles anderledes.

EDIT:

100% sikker er jeg ikke, men mener bestemt det er slik det funker. Jeg jobber ikke i Tollvesenet.

Endret av Cpt_Kent
Lenke til kommentar

jeg leste det slik at vennen i USA sendte fra seg selv. Om det er feil så går saken under å stille seg anderledes :p

Dersom det ikke finnes info om at varen er verdt det som står kan ikke tollvesnet gjøre noe. De leter etter faktura, leveringsinfo osv osv.. finner de det og klarer å sette pris på varen er du nok fooked ja.

Lenke til kommentar

Bestilte hdmi kabel fra ebay(fant det ikke på indo), og selgeren hadde krysset av på "gift" på konvolutten og skrevet på at innholdet var verdt 10$ uten at jeg ba om det.. Da slapp jeg unna den 200+ grensa ;) Kabelen var lagt i en vanlig gjennomsiktig ziplock pose, så ingen måte å bevise at den var verdt mer hvis den hadde blitt åpnet! monster cable 400 series, min pris inkl. frakt= 388kr.. komplett.no sin pris= 1700kr.. Et godt kjøp =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...