Gå til innhold

Skjermkort til spilling av CoD4

Underpants

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg kjøpt Call of Duty 4 og etter å ha innstallert det så fikk jeg den enorme skuffelsen at jeg har for dårlig skjermkort. Dette tror jeg ikke er så relevant, men jeg har et NVIDIA GeForce 5-ett-eller-annet.

Det står at spillet trenger et 6600 eller bedre, men hvilket bør jeg kjøpe for å få en fin spillopplevelse og har noen noen gode kilder til priser?

Isåfall, takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm.. Kanskje si litt mer info om hvor mye penger du MAKS kan bruke, og litt mer om resten av systemet ditt...?

Nå har jeg selv nettopp bestilt XFX 8800GT 670M ( overklokka versjon ) noe som jeg har hørt skal dra Crysis på very high, men vet lite om hvor bra/dårligre grafikken er ifra Crysis til CoD4..

Men jeg vil tro det at hvis du skaffer deg 8800GT til 2149;- så vil du kose deg enormt godt med grafikken om resten av PC-en din da ikke blir en stopper..

Er ikke så kjent på skjermkort delen, så er kanskje mer erfarne som kan rette meg om det trengs.. :p

Lenke til kommentar
XFX 8800GT 670M ( overklokka versjon ) noe som jeg har hørt skal dra Crysis på very high

Du kommer til å bli skuffet.

Vil si 8800GT er det beste valget til COD4, og til den prisen :)

Hvorfor vil jeg bli skuffa? Begrunn litt bedre..

Når QX9650, 2x Ultra i SLi, god RAM osv...ikke får mer enn rundt 50 FPS på High, klarer ikke du Very High med lik FPS...

Lenke til kommentar
XFX 8800GT 670M ( overklokka versjon ) noe som jeg har hørt skal dra Crysis på very high

Du kommer til å bli skuffet.

Vil si 8800GT er det beste valget til COD4, og til den prisen :)

Hvorfor vil jeg bli skuffa? Begrunn litt bedre..

Når QX9650, 2x Ultra i SLi, god RAM osv...ikke får mer enn rundt 50 FPS på High, klarer ikke du Very High med lik FPS...

Hvem i svarte har sagt jeg skal ha 50 i fps? Jeg driter langt i FPS bare det ikke er lag..!

Lenke til kommentar
Lag har med internett å gjøre...

De fleste 1. person skytespill hakker under 40-50FPS. Dermed vil du få hakking i Crysis hvis du kjører Crysis på Very High med X2 6000 og ett stk. 8800GT...

Noen flere enn meg som merket at crysis ikke var så FPS avhengig som alle andre spill

i samme sjanger.Lå på 30-40 FPS og alt gikk veldig "smooth".

CoD spillene skriker etter høy FPS, og der må jeg ha 90+ for at jeg føler det går bra nok.

CoD4 får jeg ikke så mye på enda men.Det skal bli det der og etterhvert. :!:

Lenke til kommentar

COD4 kjører raskere på 8800gt enn Crysis. Det er garantert. Men du vil ihvertfall få gå ytelse på Crysis på High insillinger og max oppløsning avhenging av hva din skjerm klarer. Både crysis og cod4 støtter Sli og Quad Cpu så der kan du også hente enda mer ytelse og bildekvalitet om du har råd til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...