Xecuter Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg trenger en nettverkskabel uten kontakt på, for da er de enklere å tre gjennom vegger, pluss at hullene ikke trenger å være så store. Hvor i butikk kan jeg få kjøpt slikt? Og kontakter? Trengs det en spesiell tang eller noe for å sette på kontaktene? Lenke til kommentar
MSc Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Biltema har kabel, plugger og tang til en fornuftig pris for oss "hobbykabelmekkere". Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Takk takk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 komplett og en del andre har også dette. Kjøpte 100m kabel, tang og 100 plugger i våres der. Veldig kjekt å ha for da kan man lage de lengdene man trenger der og da. Tror 100pakkene med kontakter er gått ut av vareutvalget btw... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er en spesiell tang, ja, som klemmer plasten på nøyaktig riktig sted rund kabelen. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) eBay har billige plugger. Tanga kalles kryptetang Endret 12. november 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Problemet med alle nettbutikker er at det går for tregt, trenger det fortest mulig. Derfor spurte jeg om butikk. Så i morgen drar jeg innom Biltema, hvis jeg rekker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå