Blåbær Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hadde du forventet noe annet? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ja. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Pokker... så ble konklusjonen at røyking er usunt - IGJEN! var jo en tapt kamp før du begynte da. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Neida! Man være positiv! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ja, positiv til å ikke røyke >.< Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Fyren hadde rett på forumet... ironi funker ikke på internettforum... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Røyk er en sosial ting og en treat i ny og ne. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Røyken holder da gampen i alle de små jævelene i kroppen som kaster ut giftstoffer. 0 pause for dem så de ikke er slappe når jeg blir syk. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Men at det stresser ned er ikke det 99% psykologisk? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Men at det stresser ned er ikke det 99% psykologisk? Vel, egentlig ikke. Det var riktig som det ble påpekt tidligere her. Det at nikotin er avhengighetsskapende skaper et røykesug som man etterhvert "må" oppfylle. Det vil da virke som nedstressende å oppfylle dette behovet, ja, men det behovet oppsto bare som en konsekvens av avhengigheten. Hvis du går til legen og sier du har problemer med stress, så får du ikke beskjed om å ta deg en røyk. Det fins langt mer effektive legemidler for dette... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er mulig det stresser ned akkurat mens man røyker (man roer seg ned med røyken), ... Det er det som er greia.. De fem minuttene hjelper mye iallfall for meg, for å stresse ned.. Og/eller roe nervene. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er mulig det stresser ned akkurat mens man røyker (man roer seg ned med røyken), ... Det er det som er greia.. De fem minuttene hjelper mye iallfall for meg, for å stresse ned.. Og/eller roe nervene. Og så kommer suget igjen etter en time eller to? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er røyken som har gitt røkere det stressanfallet du snakker om, vi andre føler jo ikke det stresset som skjer pga røkmangel. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ja, men jeg mener, hjelper når jeg gjør ting jeg er nervøs for. Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 røyking har både fordeler og ulemper mann... du får bestemme selv om du liker fordelene bebre enn du hater ulepenene;D Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mener å ha lest at en røyker har mindre sjansje for sukkersyke enn en ikke røyker... vet ikke hvor sant dette er da... 1 god ting men 1000 dårlige Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bivirkningene til sukkersyke vs røyking. Tror det blir en lett match. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå