Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du tar feil. Du burde lære av det. /slap (not in a good way) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tja jeg spådde i alle fall riktig res av kampen,jeg har også spådd at Norge ikke kvalifiserer seg,ser ut som jeg får rett der også Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det morsomste med denne kampen var uten tvil Carew som skremmer livskiten av den tyrkiske keeperen 5 minutter før slutt Jeg lo så sykt da John dytta han bakover med panna og øynene, keeperen holdt jo på å gjøre på seg . Noen som har video av dette? BØ! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det morsomste med denne kampen var uten tvil Carew som skremmer livskiten av den tyrkiske keeperen 5 minutter før slutt Jeg lo så sykt da John dytta han bakover med panna og øynene, keeperen holdt jo på å gjøre på seg . Keeperen glemte i alle fall fort at han var skada Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Norge ute av Em allerede og vi kan skylde alt på en Brann-spiller. Nydelig. Men skjønte jo allerede i fjor at Norge ikke har et godt nok lag som kan kvalifisere seg til sluttspill. Dermed er det opp til RBK nok en gang å vise at Norge har noe i fotball-europa og gjøre. Bare så dere vet det.. Legger ingen skyld på Opdal i kveld. Om Norge hadde vært et solid landslag, ville vi vært i EM for lenge siden. Apropo Sollied, tror dere Åge mister jobben snart eller? Da ville jo Sollied vært en yppelig kandidat til landslagstrenerjobben. Men han skal jo til RBK.. Eller kanskje Hareide drar til RBK etter at han mister jobben. Det hadde også vært en grei løsning.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis vi skal skylde kveldens resultat på en person (selvfølgelig skal vi det) så er det Hareide. For en udugelig person. Tettey spiller hele kampen. Forbanna sjakktrekk. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Når man har en så rutinert kar som Riseth som er i mye bedre stand til å ta på seg rollen og burde startet og ihvertfall kommet inn. Eventuellt så burde Ciljan startet sammen med Tettey istedenfor BH Riise. Jaja, Hareide scorer en glatt 1er fra de fleste på foraspillerbørsene Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tettey hadde spilt 18 minutter på landslaget før han ble satt inn som "redningsmann" eller "Martins oppfølger" i kveldens kamp. Håpet jo at han ville markere seg, men regnet aldri med det. Nå har sikkert Hareide gruset selvtilliten hans før den neste hjemmekampen til RBK. Hæstad gjorde en grei jobb, men det er første gangen på lenge at en 1. div-spiller er med på landslaget.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tettey hadde spilt 18 minutter på landslaget før han ble satt inn som "redningsmann" eller "Martins oppfølger" i kveldens kamp. Håpet jo at han ville markere seg, men regnet aldri med det. Nå har sikkert Hareide gruset selvtilliten hans før den neste hjemmekampen til RBK. Hæstad gjorde en grei jobb, men det er første gangen på lenge at en 1. div-spiller er med på landslaget.. Doffen har aldri spilt i første divisjon, så jeg vil aldri kalt ham en "1. div-spiller". I hvertfall ikke med tanke på at han er bedre enn de fleste andre på landslaget. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Doffen jobber beinhardt og er en ballvinner, synd han fikk ett gult så veldig tidlig. Slik ballvinnere på midten kan fort bli avgjørende. Var vel heller ett punch til Start fremfor Hæstad. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 For faen i fi**e! Dette er hva man kommer hjem til ikveld!! (Drømme tilbake til '98...men det er forgjeves seff..) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg mener vi har et mer enn godt nok lag til å hevde oss i ett sluttspill, og det viser vi også til tider. Problemet vårt føler jeg er at spillerne på langt nær ofrer nok eller blør nok for drakta i hver kamp.. I dag virket hele laget tapfatt og daffe. Hvor er motivasjonen, viljen og gleden? Det er ingen tvil om at vi er bedre enn Tyrkia og Hellas på våre gode dager. Vi trenger en som klarer å motivere spillerne skikkelig til hver kamp. En form motivatør av et slag. Å si at Harreide er en dårlig trener blir litt feil, han har prestert en del bra i sin trenerkarrière. Og han har gjort en bra jobb med landslaget. Selv om det taktiske glipper litt til tider. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fikk ordnet det slik at jeg fikk sett kampen her i USA, men ble latterlig skuffet. Trodde Norge skulle ut å vinne denne dagen, men enktelte av spillerne gidder ikke. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Når man har en så rutinert kar som Riseth som er i mye bedre stand til å ta på seg rollen og burde startet og ihvertfall kommet inn. Eventuellt så burde Ciljan startet sammen med Tettey istedenfor BH Riise. Jaja, Hareide scorer en glatt 1er fra de fleste på foraspillerbørsene Helt enig, skulle hatt en respektløs Riseth som neppe hadde latt Embre bruke seg som rundingsbøya sånn som Doffen og B.H Riise ble Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hareide gjorde ingenting når han så at Norge slet etter den forferdelige glippen til Opdal, noe som forundra meg mye. Carew hadde en elendig kamp, og ble pakket inn av kamplystne tyrkere. Hareide skulle nok byttet ham ut med Helstad som er en helt annen spillertype. Riseth skulle startet for Tettey, og Bjørn Helge Riise skulle blitt byttet ut med Skjelbred. John Arne Riise spilte en elendig kamp! Han holdt på ballen alt for lenge i hver eneste situasjon. Hvis han fortsetter sånn, blir han vel fort satt ut av laget. Klarte kun å skaffe 50 innkast rundt midtbanen, og en haug med slurvballer! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 John Arne Riise spilte en elendig kamp! Han holdt på ballen alt for lenge i hver eneste situasjon. Hvis han fortsetter sånn, blir han vel fort satt ut av laget. Klarte kun å skaffe 50 innkast rundt midtbanen, og en haug med slurvballer! John Arne og Gamst var jo de eneste ballsikre vi hadde på banen igår. Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvorfor spilte Tetty hele kampen?? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvorfor spilte Tetty hele kampen?? Var vel fordi Martin Andresen og Christian Grindheim er skada?! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvorfor spilte Tetty hele kampen?? Var vel fordi Martin Andresen og Christian Grindheim er skada?! Kunne da spilt med Hæstad + Skjelbred? Eller hatt med en Berg Hestad eller Hoseth som er i bra form for tiden, og har et veldig bra samspill Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Eller hatt med en Berg Hestad eller Hoseth som er i bra form for tiden, og har et veldig bra samspill Fra 1.divisjon til Em-kvalik? På en posisjon som sentral midtbane? Vel vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå