Delvis Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jepp opdal har vært for mye sammen med myhre, men hvis jarstein, norges beste keeper, hadde stått der, hadde ikke dette skjedd Ja egentlig "så jeg" at keeper kom til å ta ballen begge gangene.. Er der noen teoritisk mulighet enda da, eller? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tyrkia er 1 poeng foran Norge nå, og klarer de bare uavgjort mot Bosnia(lite sannsynlig det da) kan Norge gå til EM med seier over Malta. Men at de klarer å slå Malta er jeg langt fra sikker på. Norge har ingenting i EM å gjøre med den rævva fotballen de viste i dag. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tyrkia er 1 poeng foran Norge nå, og klarer de bare uavgjort mot Bosnia(lite sannsynlig det da) kan Norge gå til EM med seier over Malta. Men at de klarer å slå Malta er jeg langt fra sikker på. Norge har ingenting i EM å gjøre med den rævva fotballen de viste i dag. Fotballen vi spilte før denne kampen var greit nok, men likevel... Vi har ingenting å gjøre i EM, vi kommer ikke forbi gruppespillet uansett... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Tyrkia er 1 poeng foran Norge nå, og klarer de bare uavgjort mot Bosnia(lite sannsynlig det da) kan Norge gå til EM med seier over Malta. Men at de klarer å slå Malta er jeg langt fra sikker på. Norge har ingenting i EM å gjøre med den rævva fotballen de viste i dag. Nei egentlig kan det være det samme å, de hadde neppe kommet langt. La oss heller sikte mot 2010, med Trond Sollied som trener. Endret 17. november 2007 av groenn Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Mange dårlige taktiske valg i dag. For det første å ikkje starte med Skjelbred. Såg med en gang at Tettey fungerte bedre med en kjent spelar ved siden av og i tillegg så legg lille-Per ned et voldsomt arbeid og stressa Tyrkerane meir enn eg syns Doffen fekk til. Og why tek det så vanvittig lang tid før vi får inn Helstad? Det er heilt utrulig at han ventar så lenge før han prøvar.. Kan hende han er inspirert av Sir Alex i Manchester og bruken av Solskjær, men nå var det ikkje Solskjær som skulle inn og vi var for det meste lite farlige framover. Så då må det gå an å få gjort noken endringar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eneste lyspunktet er at slasken fra Hareid kan drit og dra nå!! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eneste lyspunktet er at slasken fra Hareid kan drit og dra nå!! Hvordan er det ett lyspunkt? Han har jo hevet landslaget og gjort en god innsats. Hvem faen skal ta over? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg er slett ikke imponert over jobben han har gjort. Mitt forslag er galningen fra Bodø, dere vet han der Solli. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Verken Carew eller Iversen hadde noen bra kamp, og en av dem burde blitt byttet ut mye tidligere, Helstad trenger mer enn fattige 5min. Skulle ikke hatt med Rushfeldt engang, Morten Moldskred er i mye bedre form. Tetty kunne vært byttet til pause, da han fant på veldig mye rart. Skjelbred burde fått spilt mer, han løper jo som en gal utpå der og stresser Tyrkerne og yter litt for plassen. Og når det gjelder Opdal så har han kanskje hatt en grei sesong med Brann. Men syntes ikke han har imponert spesielt på landslaget. Tror både en Jarlstein og Jan Kjell Larsen kunne gjort det mye bedre. 3 av 4 baklengs mot Tyrkia har vært keepertabber, det er for ille. Riise var litt daff. Hele venstre siden var temmelig daff, kanskje få inn en Hoseth igjen, så det blir litt konkurranse om plassen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eneste lyspunktet er at slasken fra Hareid kan drit og dra nå!! Hvordan er det ett lyspunkt? Han har jo hevet landslaget og gjort en god innsats. Hvem faen skal ta over? Nåja.. vil ikke si jeg er allverdens imponert over Hareide, Semb var faktisk like god og klarte en kvalifisering og var nær en til. Hareide har sagt han trekker seg om kvaliken her ryker Godt spørsmål hvem som skalta over. Har tidligere hatt stor tro på Sollied, en taktisk kald fisk med intelligens, ikke så ulik Drillo. Tror kanskje det er rett mann. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eneste lyspunktet er at slasken fra Hareid kan drit og dra nå!! Hvordan er det ett lyspunkt? Han har jo hevet landslaget og gjort en god innsats. Hvem faen skal ta over? Nåja.. vil ikke si jeg er allverdens imponert over Hareide, Semb var faktisk like god og klarte en kvalifisering og var nær en til. Hareide har sagt han trekker seg om kvaliken her ryker Godt spørsmål hvem som skalta over. Har tidligere hatt stor tro på Sollied, en taktisk kald fisk med intelligens, ikke så ulik Drillo. Tror kanskje det er rett mann. Sjangsen er jo ganske stor for at den mannen havner her i Trondheim da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ikke nå lenger ... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg er utrolig skuffet over Tettey, han skapte bare tull. Ganske slapt lag, med unntak av Hagen og Hangeland. De spilte bra. Men vi har ingenting å gjøre i EM med denne innsatsen Endret 17. november 2007 av vanquish Lenke til kommentar
Teig Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ikke overrasket over at Norge tapte. For høyt press og mot et så sterkt lag som Tyrkia, måtte det gå galt. Synes det var morsomt at avisene hadde store oppslag om hvordan "nasjonalfølelsen" igjen ble vekket da landslaget var så populære igjen, så gikk det dritt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jangsen er jo ganske stor for at den mannen havner her i Trondheim da. Jo men akkurat nå er han i en ønskeposisjon; Kan vente og se hva som skjer med i siste runde før han bestemmer seg. Tipper han velger Lanslaget foran Rosenborg om han blir spurt Lenke til kommentar
operg Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det er ingen vits i å starte heksejakt på Opdal - han gjorde en tabbe, men spilte ellers en solid kamp. Hvis én keepertabbe skal koste en landslagsplassen vil vi ikke ha mange gode keepere igjen på verdens landslag! Selv i verdens beste ligaer blir det gjort tabber, og Opdal har gjort en bunnsolid sesong både for landslaget og Brann. Jeg tror Jarstein-heiagjengen kommer til å få seg en overraskelse når han får sjansen på landslaget igjen - tenk, til og med "Gud" selv kan gjøre tabber! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du ser jo alle de tullingene som nå hevder at Jarstein er det eneste alternativet. Akkurat som de samme hevdet at Opdal er mannen når Myhre tabbet seg ut. 1. Myhre 2. Opdal 3. Jarstein Synd at Myhre mistet så mye spilletid i Charlton og gikk på en mental knekk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvor ble det av "vi vinner 100% sikkert"-gjengen som var i starten av tråden her? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det morsomste med denne kampen var uten tvil Carew som skremmer livskiten av den tyrkiske keeperen 5 minutter før slutt Jeg lo så sykt da John dytta han bakover med panna og øynene, keeperen holdt jo på å gjøre på seg . Noen som har video av dette? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Borte? Godt spilt av Tyrkia, velfortjent seier! Endret 17. november 2007 av Lakrits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå