Gå til innhold

Landskamp Norge - Tyrkia

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyrkia er 1 poeng foran Norge nå, og klarer de bare uavgjort mot Bosnia(lite sannsynlig det da) kan Norge gå til EM med seier over Malta. Men at de klarer å slå Malta er jeg langt fra sikker på. Norge har ingenting i EM å gjøre med den rævva fotballen de viste i dag.

Fotballen vi spilte før denne kampen var greit nok, men likevel... Vi har ingenting å gjøre i EM, vi kommer ikke forbi gruppespillet uansett...

Lenke til kommentar
Tyrkia er 1 poeng foran Norge nå, og klarer de bare uavgjort mot Bosnia(lite sannsynlig det da) kan Norge gå til EM med seier over Malta. Men at de klarer å slå Malta er jeg langt fra sikker på. Norge har ingenting i EM å gjøre med den rævva fotballen de viste i dag.

Nei egentlig kan det være det samme å, de hadde neppe kommet langt. La oss heller sikte mot 2010, med Trond Sollied som trener.

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Mange dårlige taktiske valg i dag. For det første å ikkje starte med Skjelbred. Såg med en gang at Tettey fungerte bedre med en kjent spelar ved siden av og i tillegg så legg lille-Per ned et voldsomt arbeid og stressa Tyrkerane meir enn eg syns Doffen fekk til.

Og why tek det så vanvittig lang tid før vi får inn Helstad? Det er heilt utrulig at han ventar så lenge før han prøvar.. Kan hende han er inspirert av Sir Alex i Manchester og bruken av Solskjær, men nå var det ikkje Solskjær som skulle inn og vi var for det meste lite farlige framover. Så då må det gå an å få gjort noken endringar.

Lenke til kommentar

Verken Carew eller Iversen hadde noen bra kamp, og en av dem burde blitt byttet ut mye tidligere, Helstad trenger mer enn fattige 5min. Skulle ikke hatt med Rushfeldt engang, Morten Moldskred er i mye bedre form.

Tetty kunne vært byttet til pause, da han fant på veldig mye rart. Skjelbred burde fått spilt mer, han løper jo som en gal utpå der og stresser Tyrkerne og yter litt for plassen.

Og når det gjelder Opdal så har han kanskje hatt en grei sesong med Brann. Men syntes ikke han har imponert spesielt på landslaget. Tror både en Jarlstein og Jan Kjell Larsen kunne gjort det mye bedre.

3 av 4 baklengs mot Tyrkia har vært keepertabber, det er for ille.

Riise var litt daff. Hele venstre siden var temmelig daff, kanskje få inn en Hoseth igjen, så det blir litt konkurranse om plassen?

Lenke til kommentar
Eneste lyspunktet er at slasken fra Hareid kan drit og dra nå!!

:D

Hvordan er det ett lyspunkt? Han har jo hevet landslaget og gjort en god innsats. Hvem faen skal ta over?

Nåja.. vil ikke si jeg er allverdens imponert over Hareide, Semb var faktisk like god og klarte en kvalifisering og var nær en til.

Hareide har sagt han trekker seg om kvaliken her ryker

Godt spørsmål hvem som skalta over. Har tidligere hatt stor tro på Sollied, en taktisk kald fisk med intelligens, ikke så ulik Drillo. Tror kanskje det er rett mann.

Lenke til kommentar
Eneste lyspunktet er at slasken fra Hareid kan drit og dra nå!!

:D

Hvordan er det ett lyspunkt? Han har jo hevet landslaget og gjort en god innsats. Hvem faen skal ta over?

Nåja.. vil ikke si jeg er allverdens imponert over Hareide, Semb var faktisk like god og klarte en kvalifisering og var nær en til.

Hareide har sagt han trekker seg om kvaliken her ryker

Godt spørsmål hvem som skalta over. Har tidligere hatt stor tro på Sollied, en taktisk kald fisk med intelligens, ikke så ulik Drillo. Tror kanskje det er rett mann.

Sjangsen er jo ganske stor for at den mannen havner her i Trondheim da.

Lenke til kommentar

Ikke overrasket over at Norge tapte. For høyt press og mot et så sterkt lag som Tyrkia, måtte det gå galt.

Synes det var morsomt at avisene hadde store oppslag om hvordan "nasjonalfølelsen" igjen ble vekket da landslaget var så populære igjen, så gikk det dritt :p

Lenke til kommentar

Det er ingen vits i å starte heksejakt på Opdal - han gjorde en tabbe, men spilte ellers en solid kamp. Hvis én keepertabbe skal koste en landslagsplassen vil vi ikke ha mange gode keepere igjen på verdens landslag! Selv i verdens beste ligaer blir det gjort tabber, og Opdal har gjort en bunnsolid sesong både for landslaget og Brann. Jeg tror Jarstein-heiagjengen kommer til å få seg en overraskelse når han får sjansen på landslaget igjen - tenk, til og med "Gud" selv kan gjøre tabber!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...