Gå til innhold

Landskamp Norge - Tyrkia

kilik

Anbefalte innlegg

Den viktigste landslagskampen for Norge på mange år fortjener selvsagt sin egen tråd. Kun fem dager igjen.

Kampen vil trolig avgjøre hvem av lagene som spiller EM neste år.

Vinner Norge så er vi klare.

Blir det uavgjort er vi nesten klare. Må greie uavgjort mot Malta i siste kamp for å være sikre.

Taper vi er Tyrkia i føringen. Da er vi avhengig av at de avgir poeng mot Bosnia i siste kamp, mens vi vinner over Malta.

Greece 25 10 8 1 1 18 9 +9

Norway 20 10 6 2 2 22 8 +14

Turkey 18 10 5 3 2 22 10 +12

Siste nytt er at Martin Andresen kanskje blir klar til kampen.

Tror det blir en veldig jevn kamp. Mitt tips er 1-1.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper vi ikke starter med Iversen. Han har ikke overbevist i det hele tatt i år syntes jeg.

Selv er jeg "invitert" til å se kampen i en VIP Lounge på Ullevaal i morgen, gleder meg! :dribble:

Klart vi må ha Iversen, selv om han spiller dårlig så dukker han plustelig opp på en corner og stanger ballen i nettet.

Tror det blir uavgjort 1-1, ren magefølelse.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne sett kampen, men siden jeg bor i Australia så blir det naturlig nok ikke sendt på noen kanaler her nede. Noen tips til hvor jeg kan se kampen online ?

www.myp2p.eu

Takker. Noen tips til hvilket av de programmene jeg burde bruke ? Har testet sopcast og det funket rimelig bra, men er det andre å foretrekke?

Lenke til kommentar

Håpar vi sikrar det i dag. Det hadde vore fint å få sjå Norge i eit mesterskap igjen. Spent på å sjå Tettey og Skjelbred dersom dei får starte i lag.. To svært spennande spelarar som virkelig har vist seg i Cl i det siste og som ser ut til å vere i form.

Satsar på 3-1... Iversen ikkje i form? Nokon som ikkje såg kampen mot Valencia eller? :p

Lenke til kommentar

Jeg er forundret over at Per Ciljan ikke får starte til fordel for Doffen. Per må jo være høstens desiderte formspiller. Hva er det Doffen har gjort som gjør at han fortjener indreløperplassen? Her lukter det klippekort!

Gleder meg forøvrig som en unge til kampen. Anbefaler aller Trondheimere å ta en tur på Samfundet i kveld. Fotballkamp i storsalen er en opplevelse av de helt sjeldne. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg er forundret over at Per Ciljan ikke får starte til fordel for Doffen. Per må jo være høstens desiderte formspiller. Hva er det Doffen har gjort som gjør at han fortjener indreløperplassen? Her lukter det klippekort!

Gleder meg forøvrig som en unge til kampen. Anbefaler aller Trondheimere å ta en tur på Samfundet i kveld. Fotballkamp i storsalen er en opplevelse av de helt sjeldne. :)

Du vet vel hvor Hareide kommer fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...