Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

riste anfall.....

linndy

Anbefalte innlegg

hejj mennesker^^ hihi

assa eg har ett liite problem me "kroppen" =P noen ganger får eg sånne anfall, å dablir d sånn grått i hele romme å jeg begynner å riste å noen ganger så må eg legge meg ned år ikke å slå meg, får mister nesten all kontråll... har vært en tur hos legen å spurte om d kanskje kan være epilepsi men d var d ikke,,, hva kan d være??

Endret av linndy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Kan du beskrive anfallet litt mer i detalj, og gjerne når anfallet starter.

vaio ;)

jeg ser bare grått, allt blir sånn tåkete.. oxo begynner hele meg å riste,.. d starter avåtil etter eg har reist meg opp, litt etter eg har reist meg opp ca 1halvt min ellno

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

men jøssenam a =O nå har jeg jo bytta da,,,, å d beskriver d eg har skrivi i innlegge....

Lenke til kommentar

Hvis dette skjer ofte og du føler det som et problem som hemmer deg eller fører til negative konsekvenser ville jeg tatt en ny tur til fastlegen din og fremlagt problemet på ny. En skikkelig diagnose og mulig påfølgende behandling kan muligens får bukt med eller kurere plagene helt.

Lenke til kommentar
hejj mennesker^^ hihi

assa eg har ett liite problem me "kroppen" =P noen ganger får eg sånne anfall, å dablir d sånn grått i hele romme å jeg begynner å riste å noen ganger så må eg legge meg ned år ikke å slå meg, får mister nesten all kontråll... har vært en tur hos legen å spurte om d kanskje kan være epilepsi men d var d ikke,,, hva kan d være??

Som flere har nevnt tidligere: 1) Å skrive på bokmål (eller nynorsk?) gjør det lettere å forstå hva du mener. 2) Risteanfall kan være epillepsi, men da mister man gjerne bevistheten, og husker ikke hva som har skjedd. 3) Risteanfall, slik som du beskriver, er oftest angstanfall. 4) Ta det opp med fastlegen på nytt - ofte er det ikke mye man kan gjøre med dette, men du bør få en forklaring på hva det kan være. :)

Lenke til kommentar
men jøssenam a =O nå har jeg jo bytta da,,,, å d beskriver d eg har skrivi i innlegge....

Her på forumet er det en 3-ords regel. Hvor emnetittelen må minst inneholde 3 ord.

Jeg ville byttet emnetittel til f.eks: ''Får riste anfall, hva kan det være?'' :)

Lenke til kommentar

Her på forumet er det en 3-ords regel. Hvor emnetittelen må minst inneholde 3 ord.

Jeg ville byttet emnetittel til f.eks: ''Får riste anfall, hva kan det være?'' :)

greit greit xD jeg skjønner ikk helt de greiene her ennå=P hihi

Lenke til kommentar

hei.

Jeg har tenkt mer på saken.

Hvis dette er noe som skjer hyppig og ofte, så bør du spør fastlegen, en sjekk for migrene og spesiel type "epilepsi". Det er ikke "akkurat" epilepsi, men lignede.

Hvis dette er noe som skjer engang eller "av og til", så anbefaller jeg at du ta tilskudd og drikk mer.

vaio ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Tone_*

Tipper det kan være blodtrykksfall. Ikke farlig (hvis du ikke slår deg når du faller), men ubehagelig. Ganske vanlig blant unge folk. Gå til legen og få sjekket blodtrykk og puls, sittende og stående. HVis det er normalt, er det ikke noe å bekymre seg for :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...