jrppp Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har ett gainward 4200 64mb kort som har vært mye klager på, fikk selv problemer etter 4-5 mnd med korte, trodde at det var kjølingen som var problemet med korte så jeg byttet vifte, etter viftebyttingen så har kortet lav temp, men etter en tid etter det så fikk jeg problemer med at vær gang jeg startet ett spill så frøs bildet etter 5 sekunder, orket ikke å prøve å sende korte tilbake til komplett siden jeg har byttet vifte og kjølepasta, leste på gainward siden at det var en kondensator som var dårlig, fikk målt kondensatorerene på korte, viste seg at det var en som var røket , byttet den og korte er fikset, 8) Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvor på Gainward sin side fant du informasjon om Kondesator feilen ? har du url ? Hvem kondensator har feilen? Har samme kort selv og vil gjerne bytte ut kondensatoren Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Har ikke nå URL men fant en link til gainward på en av forum sidene på hardware.no, gå inn på gainward.com og søk etter korte, På korte sitter det 3 grønne kondensatorer sett fra bak kant så kommer det 2 lilla, og til høyre før GPU sitter det 1 blank kondensator, det er denne som kan være feil med, få den loddet av og få den testet, vanskelig og måle når den sitter på, da det som oftest blir feil verdi, og få den byttet til en vanlig kondensator, som har samme verdier Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Finner ingen søk funksjon på www.gainward.com finner heller ikke noe info om kortets feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå