Gå til innhold

Usynelig filer på minnepenn


xedius

Anbefalte innlegg

Har en minnebrikke som noen av mine filer er blitt "borte" fra, filer som *.jpg, *.doc etc.

Prøvde noe som het File Scavanger for å se om jeg fant igjen filene, men nei..... Er det noen som vet hvorfor dem er borte eller usynelig. Er en 1 gb minnepenn, det ligger 160 mb med filer på disken og er 80 mb ledig diskplass.

Noen som kan hjelpe med å finne/få tilbake filene....?!?! Annbefalt program.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er faktiskt ikke umulig at det kan ha skjedd noe galt der... selv har jeg heller aldri opplevd det. Men har flere på jobb som sier det har skjedd hos dem.. at filene har forsvunnet og ikke blitt funnet, men likevell opptatt plass på minnepennen..

hmmm, er det mulig å finne tilbake til dem tro?? utrolig kjipt hvis jeg ikke finner dem...

Lenke til kommentar
du kan prøve å gjenopprette dem med Recuva, men vet ikke om det funker. hvis filene ikke er å se og de likevel opptar plass så er det et tegn på at det er noe galt.

du får uansett prøve å se om det funker. :)

Jeg skal laste den ned og prøve om jeg finner ut noe....

Det fungerte ikke med dette programmet...

Lenke til kommentar

Hei!

Ikveld har jeg også fått et veldig kjedelig problem med minnepennen min. Jeg har gitt den navn, og det lå/ligger 173MB på den (den har plass til 2 gig). Nå heter den bare Flyttbar disk (H:), og er tom. Men brukt plass er fremdeles 173MB. Hvor er det? Jeg får heller ikke til å legge inn nye ting på den, og kan ikke lage ny mappe.

 

Det ligger mye skolearbeid på den, og dette er veldig kjedelig!

 

Jeg pleier å variere på å løse den ut på trygg måte eller bare røske den ut. Har som regel at jeg løser den ut når jeg har lagt over noe nytt. Tror jeg røsket den ut sist, og det viste seg kanskje å være dumt..

Lenke til kommentar
Hei!

Ikveld har jeg også fått et veldig kjedelig problem med minnepennen min. Jeg har gitt den navn, og det lå/ligger 173MB på den (den har plass til 2 gig). Nå heter den bare Flyttbar disk (H:), og er tom. Men brukt plass er fremdeles 173MB. Hvor er det? Jeg får heller ikke til å legge inn nye ting på den, og kan ikke lage ny mappe.

 

Det ligger mye skolearbeid på den, og dette er veldig kjedelig!

 

Jeg pleier å variere på å løse den ut på trygg måte eller bare røske den ut. Har som regel at jeg løser den ut når jeg har lagt over noe nytt. Tror jeg røsket den ut sist, og det viste seg kanskje å være dumt..

 

Sandisk har et recoveryprogram som funker for 'det meste' av 'lost data' - try it - but you have to buy it - and you do it like this - buy a extreme sandisk sd-card - and you get the program as a gift...

 

I have it - and it is realy greate..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...