xedius Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har en minnebrikke som noen av mine filer er blitt "borte" fra, filer som *.jpg, *.doc etc. Prøvde noe som het File Scavanger for å se om jeg fant igjen filene, men nei..... Er det noen som vet hvorfor dem er borte eller usynelig. Er en 1 gb minnepenn, det ligger 160 mb med filer på disken og er 80 mb ledig diskplass. Noen som kan hjelpe med å finne/få tilbake filene....?!?! Annbefalt program. På forhånd takk. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har du dratt ut den uten å bruke "trygg fjerning av maskinvare"? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Trakk du ut minne pennen eller brukte du den trygg fjerning av maskinvare? Lenke til kommentar
xedius Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Trakk du ut minne pennen eller brukte du den trygg fjerning av maskinvare? Jap. Har aldri brukt å gjøre det, har fungert fint i flere år og dette har aldri skjedd før.... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er faktiskt ikke umulig at det kan ha skjedd noe galt der... selv har jeg heller aldri opplevd det. Men har flere på jobb som sier det har skjedd hos dem.. at filene har forsvunnet og ikke blitt funnet, men likevell opptatt plass på minnepennen.. Lenke til kommentar
xedius Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Det er faktiskt ikke umulig at det kan ha skjedd noe galt der... selv har jeg heller aldri opplevd det. Men har flere på jobb som sier det har skjedd hos dem.. at filene har forsvunnet og ikke blitt funnet, men likevell opptatt plass på minnepennen.. hmmm, er det mulig å finne tilbake til dem tro?? utrolig kjipt hvis jeg ikke finner dem... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du har vel ikke dem lagret noen annenplass antar jeg? Lenke til kommentar
xedius Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Du har vel ikke dem lagret noen annenplass antar jeg? Nei dessverre:( Bruker ofte å ta backup av viktig data, men denne gang ble det for seint. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har dessverre ingen løsning for deg, får håpe noen andre på forumet har det. Utrolig irriterende når viktig data forsvinner... :s Lenke til kommentar
xedius Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har dessverre ingen løsning for deg, får håpe noen andre på forumet har det. Utrolig irriterende når viktig data forsvinner... :s Jeg får håpe det, takk så langt.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du kan sjekke med et gjennopprettingsprogram. Har ingen forslag til programmer nå, men ta et søk på "recovery program". Mulig disse kan finne filene. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 du kan prøve å gjenopprette dem med Recuva, men vet ikke om det funker. hvis filene ikke er å se og de likevel opptar plass så er det et tegn på at det er noe galt. du får uansett prøve å se om det funker. Lenke til kommentar
xedius Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 du kan prøve å gjenopprette dem med Recuva, men vet ikke om det funker. hvis filene ikke er å se og de likevel opptar plass så er det et tegn på at det er noe galt.du får uansett prøve å se om det funker. Jeg skal laste den ned og prøve om jeg finner ut noe.... Lenke til kommentar
xedius Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 du kan prøve å gjenopprette dem med Recuva, men vet ikke om det funker. hvis filene ikke er å se og de likevel opptar plass så er det et tegn på at det er noe galt.du får uansett prøve å se om det funker. Jeg skal laste den ned og prøve om jeg finner ut noe.... Det fungerte ikke med dette programmet... Lenke til kommentar
emva Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 da kan du prøve med et litt mer avansert program som heter GetDataBack, litt dyrt, men det finner "nesten garrantert" de filene som du mistet. Det er ikke sikkert du for de tilbake med programmet, men du kan i alle fall laste ned en demo versjon av det for å sjekke om GDB finner alt. Lenke til kommentar
ToughTea Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei! Ikveld har jeg også fått et veldig kjedelig problem med minnepennen min. Jeg har gitt den navn, og det lå/ligger 173MB på den (den har plass til 2 gig). Nå heter den bare Flyttbar disk (H:), og er tom. Men brukt plass er fremdeles 173MB. Hvor er det? Jeg får heller ikke til å legge inn nye ting på den, og kan ikke lage ny mappe. Det ligger mye skolearbeid på den, og dette er veldig kjedelig! Jeg pleier å variere på å løse den ut på trygg måte eller bare røske den ut. Har som regel at jeg løser den ut når jeg har lagt over noe nytt. Tror jeg røsket den ut sist, og det viste seg kanskje å være dumt.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 tipper den funker igjen hvis du formaterer den, men hvis du skal ha ut det som er på den så kan du prøve det som er nevnt over her. mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
m2n Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei!Ikveld har jeg også fått et veldig kjedelig problem med minnepennen min. Jeg har gitt den navn, og det lå/ligger 173MB på den (den har plass til 2 gig). Nå heter den bare Flyttbar disk (H:), og er tom. Men brukt plass er fremdeles 173MB. Hvor er det? Jeg får heller ikke til å legge inn nye ting på den, og kan ikke lage ny mappe. Det ligger mye skolearbeid på den, og dette er veldig kjedelig! Jeg pleier å variere på å løse den ut på trygg måte eller bare røske den ut. Har som regel at jeg løser den ut når jeg har lagt over noe nytt. Tror jeg røsket den ut sist, og det viste seg kanskje å være dumt.. Sandisk har et recoveryprogram som funker for 'det meste' av 'lost data' - try it - but you have to buy it - and you do it like this - buy a extreme sandisk sd-card - and you get the program as a gift... I have it - and it is realy greate.. Lenke til kommentar
ToughTea Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nevnte jeg at jeg var student? hehe.. Takk for tips, skal se på det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå