DraZeN Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 http://www.overklokking.no/cooling/vann_ak..._amd/index.html Er denne pakka noe for meg som er sinnsykt n00b , og har vrangforestillinger om kabler som løsner når jeg tenker på vannkjøling. Vil denne pakken være noe for meg? har ti timmeltotter også Men dette så ganske lett ut og jeg vil jo gjerne ha bra kjøling , og festes slangene godt slik at de holder? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg vet ikke om jeg selv ville kjøpt den der, men jeg er mer ut etter utseendet(jeg er vel litt avorflatisk) så jeg skal kjøpe Vannkjøling fra AC på www.microplex.no men det der går vel fint det der og. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Høy IKEA-faktor. Det ser veldig greit ut, og magnetfestene gjør at du slipper å file og drille. Klipset til vannblokka fikk ikke videre skryt. Bruker du universalfestet må du skru ut hovedkortet for montering av bolter. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Bedre å prøve settet heller for å la verden vite at du er en klodrik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå