Gå til innhold

Er Msi KT4 v bra?

zpitx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel eit MSI KT4 du snakkar om, og til den prisen er det vel den "ribba" versjonen (utan Bluetooth, Serial ATA, etc.).

Mitt MSI KT4 (ribba) er greit nok om du ikkje brukar USB, for USB opplegget funkar ikkje, kjem ikkje opp i System. Kort sagt ikkje-eksisterande. Kan være ein trykkleif frå MSI si side, men det fekk eg aldri svar på. Sende ein e-post til MSI i starten av desember, og har enno ikkje fått svar. For meg er det ikkje så kritisk sidan gamla mor overtar alt overflødig junk som underteikna ikkje vil leike meir med. Får slengt i meg nokre hundringsar for kortet og har lært at eg ikkje skal satse meir på MSI.

Cramped

:shrug:

Lenke til kommentar

Mitt MSI KT4 (ribba) er greit nok om du ikkje brukar USB, for USB opplegget funkar ikkje, kjem ikkje opp i System. Kort sagt ikkje-eksisterande.

I sånne sitasjoner returnerer man kortet til plassen man kjøpte det med melding om at greia ikke funker. Alle produsenter har feil fra tid til annen på produktene sine. Kan ikke tenke meg at MSI leverer ut et H/K med USB-innganger for så å finne ut: "Nei, søren... vi driter i USB! Det er så dyrt å få kontaktene i drift selv om de allerede er monterte!" Funker de ikke, så er det feil på kortet og da skal du ha nytt.

Forøvrig leverer MSI kvalitet og KT4 er vel intet unntak.

:yes:

Lenke til kommentar

knutivarr:

"I sånne sitasjoner returnerer man kortet til plassen man kjøpte det med melding om at greia ikke funker."

Einig. Men når gamla mor treng eit "nytt" mobo (inkl. min urgamle Duron 700) so gadd eg ikkje gå gjennom mølla. nForce 2 korta funkar dessutan best med XP 2700+, so det er greit å ha ein plass å deponere min ikkje enno innkjøpte XP 2100 når 2700+ prosessoren kjem ned i ein fornuftig pris. :D

Cramped

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte kortet for 800 kroner og var veldig fornøyd med det, bortsett fra at det gav seg etter tre uker..... Jeg tenker likevel at slikt kan skje uansett hvilket merke man velger. Kan forøvrig melde om at USB er disabled (i Bios)som standard på dette hovedkortet. Det var det i alle fall på mitt(satt i 4 døgn og installerte usb drivere til den store gullmedalje, helt til jeg fant ut at det var bare et lite tastetrykk i bios..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...