manet44 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) http://www.riff.no/butikk/product_info.php...roducts_id=3956 Er dette lydkortet noe bra? Jeg tenker på å spille inn litt gitar.. Må jeg ha noe preamp greier da eller? Endret 11. november 2007 av Skagen Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Denne tråden var feilpostet og flyttet til Lydkort-forumet Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Denne tråden var feilpostet og flyttet til Lydkort-forumet Ops, merka det nå.. Sorry.. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Denne saken her fra samme produsent ser ut til å støtte direkte tilkobling av gitar, men det ser dessverre ut som den ikke finnes hos riff.no. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Denne saken her fra samme produsent ser ut til å støtte direkte tilkobling av gitar, men det ser dessverre ut som den ikke finnes hos riff.no. Den var ikke dum.. Men kan jeg koble mic og sånn til den og? Eller er den bare for gitar? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Ser du på bildet ser du Headsett/høyttaler inngang og en inngang til Gitaren. Endret 12. november 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg ser ikke noe utgang for gitar, men jeg ser en inngang.. Uansett, er dette et vanlig jackinntak eller er det noe spesielt for gitar? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg ser ikke noe utgang for gitar, men jeg ser en inngang.. Uansett, er dette et vanlig jackinntak eller er det noe spesielt for gitar? Er nok en spesiell inngang bare for gitar (etter det jeg har forstått må man vanligvis ha en preamp før man kobler den til en "vanlig" inngang): "The UCG102 guitar-to-USB interface lets you jam and record using modeling amps and effects without the need for any other gear but your guitar." Ser ikke ut som at det er noen inngang for mikrofon på denne eller den du linka til. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 For meg ser det ut til å være slike : http://www.maplin.co.uk/images/Full/yw07h.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå