Keiseren av Grønland Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg ble seriøst avhengig av demoen på PS3, og grafikken er simpelten nydelig. Det har fått litt minus av en del anmeldere fordi historien ikke helt henger på greip, men jeg syntes dette er frigjørende. Et skytespill som kun fokuserer på herlige skyteopplevelser og dropper all unødvendig historie. Jeg har egentlig alltid drømt om et slikt spill man kan jukse med tiden og kan ikke si jeg husker noen andre som har hatt det. Noen som har kjøpt dette til Xbox 360? Jeg håper jeg kan få henda i PS3 versjonen så fort som mulig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Testet demoen på PS3 denne gangen, uten å sammenligne med 360 demoen. Grafikken var lekker og hakket ikkje, utrolig digg å manipulere tiden slik so dette spillet legger opp til. Men med den spillkøen som ligger forran mine føtter atm. så blir nok ikkje dette noe eg prioriterer. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Tenkte litt det samme, men tror jeg velger dette fremfor Haze. Ellers så blir det jævlig mye skyting på meg i vinter. Haze, Timeshift, UT3. Vil ha disse pluss Uncharted og Assasins Creed. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Haze skal godt gjøres å overgå online-messig etter COD4...eller hvilket som helst spill egentlig. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Timeshift var ganske fett ja:) men jeg vil heller ha haze, syns det virker fetere på et par punkter.. er det coop på timeshift btw? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Aner ikke, men du kan visst bruke tidskontrollen online også Ingenting hadde vært så morro online som å være den første til å fryse tiden og ta våpenet fra kompisen din og se det dumme trynet hans etterpå. Men hva det gjelder onlineskyting så er det kun ett valg for meg. Og det heter Unreal Tournament 3. Endret 12. november 2007 av Ramius Lenke til kommentar
robstr Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Samme mening som Mala. Har nok spill å komme meg gjennom Spilte demoen på 360. Virker jo bra da. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Haze skal godt gjøres å overgå online-messig etter COD4...eller hvilket som helst spill egentlig. Beklager men jeg får ikke helt tak i det du faktisk sier. Skal Haze godt gjøres å overgå eller COD4? De som spiller COD4 på PS3 forresten, hvordan er voicechat kvaliteten? Er den noe bedre enn Motorstorm og Warhawk? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Veldig dårlig formulert der ja Vel etter COD4 skal det godt gjøres av Haze å overgå online delen til førstenevnte. Blei litt bedre no j a:) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Lol ah nettopp ja. Vel jeg er ikke noe særlig glad i krigsspill. COD, Battlefield, MOH, ingen av disse tenner meg. Liker mer actionfokuserte spill innen denne sjangeren. Unreal Tournament, Warhawk, Counter Strike. Mye mer som skjer i dem. Har mista tellingen på alle de gangene jeg bruker 5 minutter på å labbe inn til midten av banen i Battlefield, så pang er jeg dø, noen skøt meg med sniper. 5 nye minutter må til før jeg kommer til midten av banen igjen. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Supersynsk som jeg er, gjetter jeg at du aldri har spilt CoD4 online. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Gi det til meg da så skal jeg peke ut grunner til at jeg ikke vil spille det mer;) - EDIT Finner ingen faktisk release på PS3 versjonen av dette spillet jeg. Mange sider som sier noe helt forskjellig. Noen som har det på PS3? Har det kommet ut? Demoen nevner jo ikke dato men bare "holidays" Endret 15. november 2007 av Ramius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå