Gå til innhold

Noen som digga Timeshift her?

Anbefalte innlegg

Jeg ble seriøst avhengig av demoen på PS3, og grafikken er simpelten nydelig.

Det har fått litt minus av en del anmeldere fordi historien ikke helt henger på greip, men jeg syntes dette er frigjørende. Et skytespill som kun fokuserer på herlige skyteopplevelser og dropper all unødvendig historie.

Jeg har egentlig alltid drømt om et slikt spill man kan jukse med tiden og kan ikke si jeg husker noen andre som har hatt det. Noen som har kjøpt dette til Xbox 360? Jeg håper jeg kan få henda i PS3 versjonen så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet demoen på PS3 denne gangen, uten å sammenligne med 360 demoen. Grafikken var lekker og hakket ikkje, utrolig digg å manipulere tiden slik so dette spillet legger opp til. Men med den spillkøen som ligger forran mine føtter atm. så blir nok ikkje dette noe eg prioriterer.

Lenke til kommentar

Aner ikke, men du kan visst bruke tidskontrollen online også :)

Ingenting hadde vært så morro online som å være den første til å fryse tiden og ta våpenet fra kompisen din og se det dumme trynet hans etterpå.

Men hva det gjelder onlineskyting så er det kun ett valg for meg. Og det heter Unreal Tournament 3.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Lol ah nettopp ja. Vel jeg er ikke noe særlig glad i krigsspill. COD, Battlefield, MOH, ingen av disse tenner meg. Liker mer actionfokuserte spill innen denne sjangeren. Unreal Tournament, Warhawk, Counter Strike. Mye mer som skjer i dem.

Har mista tellingen på alle de gangene jeg bruker 5 minutter på å labbe inn til midten av banen i Battlefield, så pang er jeg dø, noen skøt meg med sniper. 5 nye minutter må til før jeg kommer til midten av banen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...