Bratigoal Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hva er deres inntrykk av Konamis nyeste utgave av spillet? Har selv spillet til PS3, og med HD-TV, rette innstillinger og game data installert på hardisken, fungerer det helt greit. Selve spillet blir bare bedre og bedre for hver kamp, til tross for at det eksisterer en del irritasjonsmomenter. Det er ikke terningkast 6, men i mine øyne en svak femmer, det gjelder bare å bli vant med spillet. Har også prøvd det til X360, og førsteinntrykket mitt der er at publikum ser bedre ut enn på PS3, tempoet er litt lavere - men det eksisterer ikke slowdowns eller noen hakking, så derfor flyter spillet mye bedre. Venter nå bare på patchen til X360 og PS3 som bl.a. ordner online-problemene, slik at vi kan kjøre igang PESNorges Nettliga, som vi forøvrig kjører til alle konsoller. Dette er forhåpentligvis noe som kan forbedre førsteinntrykket deres av spillet. Selv mener jeg det er mer enn godt nok, og slår fortsatt FIFA med en del steg. Endret 12. november 2007 av Bratigoal Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvordan er spillet på PC sånn graffikkmessig? like bra som 360 osv? Gidder ikke å skaffe det hvis graffikken er like stor flopp som Fifa 08 på pc.. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 På PC funker grafikken ganske så bra Helt på høyde med PS3 versjonen Lenke til kommentar
Bratigoal Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Grafikken skal visst være like god som den er til 360, ettersom det er samme spillet - next-gen, og med de spesifikasjonene du har er det ingenting i veien for at grafikken kan bli enda bedre. De som har det til PC har i alle fall ikke sagt noe om at de misliker grafikken. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Okei bra, kanskje et spill som kan vurderes å skaffes alikevel..fifa 08 var jo flopp på pc, men fikk nå større tro på dette Lenke til kommentar
Bratigoal Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Spillet har fått dårlige karakterer i media, men det tror jeg først og fremst skyldes at de ikke har gjort noe med Slowdowns-problemene når de har testet PS3-versjonen. Spiller du uten å ha installert spillet til HD, med regn, mønster på banen og stadium effects, hakker det rimelig mye. Til PC har det også kommet en patch, som forbedrer diverse. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har ikke prøvd fullversjonene, men demoen til ps3 ga meg et dårlig inntrykk. Spillet er jo helt forferdelig, gad ikke spille en omgang jeg. Gledet meg stort til dette spillet, men denne gangen har fifa vunnet. Det er nå min mening. Lenke til kommentar
Bratigoal Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Det må du gjerne mene, men jeg er rimelig uenig i det du sier. Har prøvd begge, men det er bare PES som får meg til å spille kamp etter kamp. Mot CPU er det ikke fullt så morsomt, men alltid gøy å spille mot venner, stor underholdningsverdi. FIFA har definitivt blitt bedre, men gameplayet er en del hakk under Konamis spill og det når ikke helt frem til meg. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Enig med deg Brati, altså PES er noen hakk over Fifa på gameplay, selv om jeg er SINNSYKT skuffet over den begrensa PS2 versjonen. På ps2 så er det jo bare spiller oppgraderinger og noen få endringer, men alle goodisene er lagt bort og glemt. Morsommer å spille PES fordi man har mye mer kontroll over hva som skjer, selv om det suger at spillerne driver å springer på hverandre noe jævli til tider. :r Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 PES skuffet stort!! Splite FIFA frem til 2005 og så fikk jeg øynene opp for PES. Ingen tvil om at PES har vært det beste fotballspillet de siste årene. MEN: Siden FIFA kom ut en god stund før PES i år, og siden jeg var desperat etter å få spilt fotball på PS3'en min så ble det investert i FIFA 08. Det var en positiv overraskelse og min mening at PES dessverre har skuffet og blitt passert av FIFA i år. Får håpe de manner seg opp og leverer et kongespill neste år! Lenke til kommentar
Bratigoal Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 De aller fleste er enige i at versjonen skuffer, men fremdeles er spillet et par hoder foran FIFA. Jeg blir mer og mer entusiastisk for hver kamp som går, og etter ca. 200 kamper er ikke lysten akkurat mettet. Selvfølgelig skjer det en del latterlige ting av og til, men det fantastiske veier så mye mer opp. Allikevel må nok Konami, som du sier, ta disse problemene på alvor for å komme inn i det rette løpet igjen. Vi trenger folk til Xbox 360-cupen, meld dere på her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå