Gå til innhold

Spille realmedia filer uten å installere RealOne?

superdigg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HE HE!!! Jeg fikk det til! No more realplayer for meg! Dette gjør det ihvertfall mulig å spille av realmedia filer uten å pakke systemet fullt med spyware.

Det du trenger:

-Tara WinAmp plugin

-Codec osv

Start med å pakke ut Real files.rar der finner du en mappe Real, en dll og 3 registernøkler. Start med å kopiere Real mappa til C:Program FilesCommon Files Kopier så pncrt.dll til System32.dll (hvis du har 95/98/ME så kopier til System istedet) Deretter er det bare å importere registernøklene en etter en (det er bare å klikke på de). Installer Tara winamp plugin (denne er vel for WinAmp 2.x jeg bruker den sammen med 2.81 - det er uansett den beste WinAmp'en så :wink: )

Jeg har testa dette i XP og jeg kan nå nå åpne realmedia filer i WinAmp og spille de der - PERFEKT! Null mer møkk i systemet.

Lenke til kommentar
Installer Tara winamp plugin (denne er vel for WinAmp 2.x jeg bruker den sammen med 2.81 - det er uansett den beste WinAmp'en så :wink: )

Jeg har testa dette i XP og jeg kan nå nå åpne realmedia filer i WinAmp og spille de der - PERFEKT! Null mer møkk i systemet.

Finnes det en tilsvarende plugin for Musicmatch?

Lenke til kommentar
musicmatch er jo nesten enda værre enn real player, trodde ingen oppegående mennesker brukte den. winamp is the one and only, og da tenker jeg seff på 2.81 versjonen.

Jeg er oppegående og jeg bruker den.

Jeg er åpen for nye anbefalinger, men da bør det kanskje sies på en litt annen måte.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...