superdigg Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg liker bare ikke realone playeren og lurte på om det er mulig å bare laste ned codec i stedet sånn at jeg kan bruke WMP9 i stedet. Mulig? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Dessverre, det er noe proprietært fa3nskap, så det tror jeg neppe du får til. Si gjerne i fra hvis du gjør det. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 HE HE!!! Jeg fikk det til! No more realplayer for meg! Dette gjør det ihvertfall mulig å spille av realmedia filer uten å pakke systemet fullt med spyware. Det du trenger: -Tara WinAmp plugin -Codec osv Start med å pakke ut Real files.rar der finner du en mappe Real, en dll og 3 registernøkler. Start med å kopiere Real mappa til C:Program FilesCommon Files Kopier så pncrt.dll til System32.dll (hvis du har 95/98/ME så kopier til System istedet) Deretter er det bare å importere registernøklene en etter en (det er bare å klikke på de). Installer Tara winamp plugin (denne er vel for WinAmp 2.x jeg bruker den sammen med 2.81 - det er uansett den beste WinAmp'en så :wink: ) Jeg har testa dette i XP og jeg kan nå nå åpne realmedia filer i WinAmp og spille de der - PERFEKT! Null mer møkk i systemet. Lenke til kommentar
// geir Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 superdigg: tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Glemte å si at filene er fra RealPlayer 8 (burde uansett kunne spille det allermeste) og at oppsettet er for lokale filer og ikke streaming. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Dette var faktisk superdigg. Takk!! Lenke til kommentar
Lef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Superdigg ja :-) // geir: Er det Ron Jeremy du har som avatar ? :-) LOL !! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Heey! Nå er det bare Quicktime som gjenstår! Lenke til kommentar
// geir Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 // geir: Er det Ron Jeremy du har som avatar ? :-) LOL !! Jepp Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Bra og slippe den fargesprakende grafittbomben av en mediaplayer (RealOne) Lenke til kommentar
Lef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 He he, han må jo bare være favoritten din han da :-) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Installer Tara winamp plugin (denne er vel for WinAmp 2.x jeg bruker den sammen med 2.81 - det er uansett den beste WinAmp'en så :wink: ) Jeg har testa dette i XP og jeg kan nå nå åpne realmedia filer i WinAmp og spille de der - PERFEKT! Null mer møkk i systemet. Finnes det en tilsvarende plugin for Musicmatch? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 musicmatch er jo nesten enda værre enn real player, trodde ingen oppegående mennesker brukte den. winamp is the one and only, og da tenker jeg seff på 2.81 versjonen. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 musicmatch er jo nesten enda værre enn real player, trodde ingen oppegående mennesker brukte den. winamp is the one and only, og da tenker jeg seff på 2.81 versjonen. Jeg er oppegående og jeg bruker den. Jeg er åpen for nye anbefalinger, men da bør det kanskje sies på en litt annen måte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Heey! Nå er det bare Quicktime som gjenstår! Det er bare å åpne Quicktime filene i PowerDVD Lenke til kommentar
hhrek Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hmm, hvilket program bruker dere for å pakke ut *.RAR filene? Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hmm, hvilket program bruker dere for å pakke ut *.RAR filene? WinRAR www.rarsoft.com - Ralek - Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Real Alternative QuickTime Alternative Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå