Gå til innhold

Ny kontroller til PS3

konduktans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er dødsfet, skal jeg si deg!xD Har sett den i bruk, og tanken på at man kan bruke en "joystick" på bevegelse høres kjempebra ut, syns jeg!

Grunnen til at jeg spurte ang. Bioshock, Crysis og andre titler, var at jeg egentlig ikke har råd til en ny pc, og vurderer en PS3. Vet dere om det kommer noen bra spill til konsollen etter hvert?

Lenke til kommentar

Ser ganske kul ut. Er genialt hvis den er digg å bruke. Jeg sliter som faen med pin point med f.eks sniper i warhawk, så en mus hadde vært jævlig digg å ha. Men har bare spillt SP COD så langt, og der er PS kontrollen mer enn bra nok, trenger jo ikke så raske bevegelser så langt jeg har kommet i alle fall:D

Lenke til kommentar
Ser ganske kul ut. Er genialt hvis den er digg å bruke. Jeg sliter som faen med pin point med f.eks sniper i warhawk, så en mus hadde vært jævlig digg å ha. Men har bare spillt SP COD så langt, og der er PS kontrollen mer enn bra nok, trenger jo ikke så raske bevegelser så langt jeg har kommet i alle fall:D

Genialt og genialt. Når alle som spiller PS3 sliter like mye med sniping utvikles spillene med tanke på det. Er ikke helt rettferdig om noen løper rundt med "mus og tastatur"

Lenke til kommentar

sånn. nå fikk jeg cod4 i posten i går.. satt meg ned for å prøve det + cod.. sier på forhånd at jeg har spilt litt men ikke mye fps spill på konsoll før..

Har spilt på nett i 2 timer og har bedre killingrate enn deathrate.. det eger... man kan ha det på fanget mens man sitter i sofaen.. no stress... MYE enklere og se seg rundt... det eneste som er litt vanskelig er "sensetivity".. mitt personlige valg ble "3" på kontrolleren og "high" på cod4 innstillingen..

onlineplaying og split fish = loove <3

Lenke til kommentar

JUDAS UTSTYR!

Fy faen syntes egentlig den kontrollen der er JÆVLIG teit og direkte urettferdig

for alle oss som spiller f.eks COD4 med ps3 kontrolleren.. Syntes det er smooth å spille

med ps3 kontrolleren selv jeg, men om denne kontrollen blir utbredt så må man liksom

kjøpe den for å kunne holde følge med de som bruker i all tid fremover når det gjelder FPS spill...

Håper de klarer å legge inn softwaresperre på den i alle FPS spill..

Så får heller de som bruker USB tastatur og mus spille på egne servere med mus og tastatur...

Halve moroa med konsoll og ps3 kontrolleren er jo at ALLE stiller likt.. Det gjelder rett og slett

å bli best med de midlene man har.

Nå må jeg begynne å TVILE på de som er best ranka i de fleste FPS spill, det liker jeg ikke

for jeg har alltid respektert de som virkelig klarer å EIE spillene de er i, når de stiller

på lik linje med alle andre..

Men hvem som helst med nogenlunde normal motorikk og musetrening

kan eie hvilken som helst server når med dette utstyret...

skal jeg begynne å tape vilt mot folk som i utgangspunktet er dårligere enn meg fordi de bruker

slikt tull... Er juks å bruke den online.. Hva folk bruker i singleplayer er det samme..

Men online er blodhard konkurranse

Det er er en grunn til at killzone 2 mest sannsynlig får egne servere for gamepads og egne

servere for mus og tastatur..

De som kjøper inn denne kontrolleren kan sikkert nyte godt av å spille på gamepadservere fordi

ikke tastatur og mus detektes..

Legg merke til at det ikke er en eneste smiley i denne posten...

*EDIT fjernet en smiley haha

Endret av dmord
Lenke til kommentar
JUDAS UTSTYR!

Fy faen syntes egentlig den kontrollen der er JÆVLIG teit og direkte urettferdig

for alle oss som spiller f.eks COD4 med ps3 kontrolleren.. Syntes det er smooth å spille

med ps3 kontrolleren selv jeg, men om denne kontrollen blir utbredt så må man liksom

kjøpe den for å kunne holde følge med de som bruker i all tid fremover når det gjelder FPS spill...

Håper de klarer å legge inn softwaresperre på den i alle FPS spill..

Så får heller de som bruker USB tastatur og mus spille på egne servere med mus og tastatur...

Halve moroa med konsoll og ps3 kontrolleren er jo at ALLE stiller likt.. Det gjelder rett og slett

å bli best med de midlene man har.

Nå må jeg begynne å TVILE på de som er best ranka i de fleste FPS spill, det liker jeg ikke

for jeg har alltid respektert de som virkelig klarer å EIE spillene de er i, når de stiller

på lik linje med alle andre..

Men hvem som helst med nogenlunde normal motorikk og musetrening

kan eie hvilken som helst server når med dette utstyret...

skal jeg begynne å tape vilt mot folk som i utgangspunktet er dårligere enn meg fordi de bruker

slikt tull... Er juks å bruke den online.. Hva folk bruker i singleplayer er det samme..

Men online er blodhard konkurranse :D<--- HVA ER DETTE DA?

Det er er en grunn til at killzone 2 mest sannsynlig får egne servere for gamepads og egne

servere for mus og tastatur..

De som kjøper inn denne kontrolleren kan sikkert nyte godt av å spille på gamepadservere fordi

ikke tastatur og mus detektes..

Legg merke til at det ikke er en eneste smiley i denne posten...

Lenke til kommentar
Har spilt på nett i 2 timer og har bedre killingrate enn deathrate.. det eger... man kan ha det på fanget mens man sitter i sofaen.. no stress... MYE enklere og se seg rundt

med nyinnkjøpt TVILSOMT utstyr får du

bedre killrate og deathrate fordi du spiller mot gamepad brukere

som ikke stiller på lik linje med deg i hele tatt

Er du stolt over det?

Appell til Sony : Softwaresperre NÅ!!!!

Endret av dmord
Lenke til kommentar

For at alt skal bli likt for alle burde dette forbys ja.

I tillegg må det bli forbudt å bruke annet enn 32" crt tv'er. Det finnes noen der ute med bedre tv enn meg, og det er juks, urettferdig at de skal få en fordel ved å bruke annet utstyr enn meg. Større bilde, høyere oppløsning og raskere refresh rate gir dem bedre presisjon. Mennesker som bruker slikt er åpenbare juksere, og jeg har ingen respekt for dem.

Vi må også finne en standardisert gamingkrakk så alle sitter like godt, og ikke minst har samme avstand til tven.

For halve moroa med konsoll er jo at ALLE stiller likt

Lydanlegg, bør det være restriksjoner der og, eller skal man se litt gjennom fingra her?

Lenke til kommentar
For at alt skal bli likt for alle burde dette forbys ja.

I tillegg må det bli forbudt å bruke annet enn 32" crt tv'er. Det finnes noen der ute med bedre tv enn meg, og det er juks, urettferdig at de skal få en fordel ved å bruke annet utstyr enn meg. Større bilde, høyere oppløsning og raskere refresh rate gir dem bedre presisjon. Mennesker som bruker slikt er åpenbare juksere, og jeg har ingen respekt for dem.

Vi må også finne en standardisert gamingkrakk så alle sitter like godt, og ikke minst har samme avstand til tven.

For halve moroa med konsoll er jo at ALLE stiller likt

Lydanlegg, bør det være restriksjoner der og, eller skal man se litt gjennom fingra her?

Seriøst?? Er dette svaret du kom opp med?

Jeg har 100 " lerrett og HD projektor.

ved siden av har jeg 32" LCD. Om jeg spiller på 32" eller 100", 5.1 eller stereo er ett fett

når det gjelder skills og kill-death ratio.. Er bare morsommere og mere intenst på 100" med 5.1

Setter du virkelig paralleller mot SELVE fysiske styremekanismen og hvordan man sanser spillet?

Håper ikke det var et seriøst innlegg du hadde der.

I såfall har jeg gjort meg opp noen tanker om vedkommende som kommer opp med noe så søkt når jeg

har brukt god tid på å legge inn ett innlegg med mine tanker om saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...