TobiasG Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei, har et lite problem ang. Webcam på aMSN. Webcammet står som sperret bak en port / firewall.. Har Firewall står som "av" og routern er fikset.. er det noe annet som kan gjøre at det funker? (er innebygd cam) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå som vi er inpå amsn så har jeg et spørsmål. Skal amsn være TREG? for når jeg skal trykke på noen så kommer vinduet aldri opp, det tar evig tid. Eller den kommer aldri opp. Alt bare fryser seg når jeg er logget på, jeg får ikke gjort noe o.l. Jeg hører llyden hvergang når noen logger seg på?SS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den er sånn hos meg også.. eller var jaffal, har ikke testet den på Mac Proen min. Var på min gamle PowerBook G4 at den oppførte seg sånn. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Til trådstarter: Etter det jeg har lest rundt om amsn, så fungerer ikke det webcam i amsn. Hvis du vil bruke cam så må du bruke mercury messenger (men designet er helt jævlig !) Til dere to andre: Jeg bruker amsn på MacBook Pro og det fungerer fantastisk! Litt vanskelig og "treffe" der hvor man må trykke for å få opp kontakten eller chatte vinduet opp, det kan være grunnen til at vinduet av og til ikke kommer opp. Jeg har aldri opplevd at den henger seg... Så har jeg ett spørsmål! Går det an å få flippen som viser hvilke kontakter som logger på, til å komme over alle de andre vinduene som den gjør i MSN?? Takk for svar Lenke til kommentar
martbo Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg