kevlar89 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fant en pakke til 3999kr på xxl,,,etter det jeg kan se så må det være ett ganske bra kjøp! Noen som har litt mere peilig/erfaring enn meg som kan gi noen tips? Her er pakken fra xxl:http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=53594 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bor du i Oslo området vil jeg anbefale deg og ringe Jesting Sport, de har gode priser og peiling på ski. God service har de også. De har garantert noe som passer deg og lommeboken Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Bor i Trondheim,,,så det bli litt upraktisk:p Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det meste er bra hvis du går opp til 5000kr. Min filosofi er å legge litt penger i det, men det viktigste er gode støvler Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Men FriFlyt har testet en god del twintip ski i det nummeret som er tilsalgs nå, anbefaler deg og kjøpe deg og lese testen der Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Herr_Klovn: Helt enig med at støvlene er ett must,,,de jeg har nå er fryktelig vonde onsdskapen: Kansje jeg skal se på den testen du snakket om,,,selger de det bladet på narvesen og slike utsalgsteder? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ja, selges på hvertfall på narvesen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå