xersess Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Eric Clapton - tears in heaven Eric Clapton - bell bottom blues The beatles - while my guitar gently weeps The beatles - strawberries fields forever grateful dead - terrapin station midlake - roscoe Endret 14. november 2007 av xersess Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk lyst til å legge på: Jimi Hendrix - Voodoo Child Pink Floyd - Comfortably Numb Alt jeg kom på for øyeblikket, må på skolen x) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Fikk lyst til å legge på:Jimi Hendrix - Voodoo Child Pink Floyd - Comfortably Numb Alt jeg kom på for øyeblikket, må på skolen x) Tror du Voodoo Child er en sang 99,5 % av verdens befolkning ville likt. I doubt it. Slike sanger er bare for gitarnerdene Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvem skal bestemme hva 99,5% av verdens befolkning ville likt? Jeg stiller meg skeptisk til at en 15-åring skal gjøre det, i alle fall. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (...)Cranberries - Zombie (...) Uff, jeg hater den sangen. Takler den bare ikke. ---- On topic: Tidenes beste sang, og en sang som ingen kan mislike: Elton John - Your Song. En litt sær en, men som jeg er totalforelsket i: Mars Volta - The Widow Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Hvem skal bestemme hva 99,5% av verdens befolkning ville likt? Jeg stiller meg skeptisk til at en 15-åring skal gjøre det, i alle fall. Gjør jeg det nå? Jeg nevner jo støtt og stadig at folk skal si hvilke sanger som er de beste slik at det ikke blir bare jeg som bestemmer, men føl deg fri til å endre på førstepost hvis det er noe du vil pirke på. Ellers så er jeg jævla imponert over at tråden ikke er blitt stengt. Kanskje det betyr at moderator tror at det er håp her. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg tenker mer på utsagn som: Tror du Voodoo Child er en sang 99,5 % av verdens befolkning ville likt. I doubt it. Her inntar du en normativ posisjon, men jeg antar at det er greit for å skape debatt. Hvis f.eks. flere hadde kommet og presset på for den låta nå, ville du da ha bøyd deg eller brukt "veto" som trådstarter? Ellers så er jeg jævla imponert over at tråden ikke er blitt stengt. Kanskje det betyr at moderator tror at det er håp her. Moderator er ikke videre interessert i å kvele aktivitet på forumet. Personlig er jeg svært skeptisk til denne tråden, men jeg lar ikke det gå ut over om jeg stenger den eller ei. Er det folk som er interessert i debatt og avstemninger, så skal de få lov til det Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Live - Overcome Elton John - Sad Songs Stevie Ray Vaughan - Mary Had A Little Lamb Iron Maiden - The Thin Line Between Love and Hate (særlig slutten) Dire Straits - Sultans Of Swing Så sier jeg meg enig med andre her som har nevnt: Oasis - Wonderwall The Verve - Bittersweet Symphony Madrugada - The Kids Are On High Street Iggy Pop - The Passenger Procol Harum - A Whiter Shade of Pale Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvem skal bestemme hva 99,5% av verdens befolkning ville likt? Jeg stiller meg skeptisk til at en 15-åring skal gjøre det, i alle fall. Gjør jeg det nå? Jeg nevner jo støtt og stadig at folk skal si hvilke sanger som er de beste slik at det ikke blir bare jeg som bestemmer, men føl deg fri til å endre på førstepost hvis det er noe du vil pirke på. Ellers så er jeg jævla imponert over at tråden ikke er blitt stengt. Kanskje det betyr at moderator tror at det er håp her. Jada, du sier støtt og stadig at vi må si meninga vår, men uansett så avfeier du våre meninger lett, om du selv ikke er enig.... Da er det vel i realiteten bare du som bestemmer? Jeg kom for eksempel med en rimelig lang liste, du avfeide hele lista som metal selv om knappe 10% av det er i nærheten av metal...... Om du skal gjøre noe sånt, synes jeg du kan ta deg bryet med å forklare hvilke sanger du syns er "for mye metal". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Greit. Kanskje vi bare skal gi opp tråden. En annen kan lage en ny tråd eller skal jeg lage en avstemning på de sangene vi har nå? Er jo en del gode sanger der. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Greit. Kanskje vi bare skal gi opp tråden. En annen kan lage en ny tråd eller skal jeg lage en avstemning på de sangene vi har nå? Er jo en del gode sanger der. Er jo ikke nødvendig å gi opp hele greia.... bare vær litt mer åpen for musikk du i utgangspunktet ikke liker så godt selv og kom med en god grunn om det er noe som avvises. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Greit. Kanskje vi bare skal gi opp tråden. En annen kan lage en ny tråd eller skal jeg lage en avstemning på de sangene vi har nå? Er jo en del gode sanger der. Er jo ikke nødvendig å gi opp hele greia.... bare vær litt mer åpen for musikk du i utgangspunktet ikke liker så godt selv og kom med en god grunn om det er noe som avvises. Synes dere kan være med på å anmelde litt og da. Når tre personer kommer med en liste med 15 sanger hver er det ikke så lett for meg å velge ut perlene. Det er derfor jeg vil at dere også skal dlta. Si hvilke sanger dere synes er best på en liste som noen nevner. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, prøv med mer dialog. Tro det eller ei, men er du 15 år, har du fremdeles mye å oppleve her i verden, av både aha-opplevelser og "voksne" fakta Jeg er 22 og har såvidt innsett at jeg ikke veit noe som helst Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Ja, prøv med mer dialog. Tro det eller ei, men er du 15 år, har du fremdeles mye å oppleve her i verden, av både aha-opplevelser og "voksne" fakta Jeg er 22 og har såvidt innsett at jeg ikke veit noe som helst Jeg veit at jeg ikke er den mest erfarne innen musikk og derfor ville jo denne tråden være til stor hjelp for meg og andre. Som cun sier: Mer dialog. Ikke bare rams opp en liste med 20 sanger du tror er populære. Si litt. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jonas Fjeld - Engler I Sneen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Windir - Svartesmeden og Lundamyrstrollet Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Ja, prøv med mer dialog. Tro det eller ei, men er du 15 år, har du fremdeles mye å oppleve her i verden, av både aha-opplevelser og "voksne" fakta Jeg er 22 og har såvidt innsett at jeg ikke veit noe som helst Jeg veit at jeg ikke er den mest erfarne innen musikk og derfor ville jo denne tråden være til stor hjelp for meg og andre. Som cun sier: Mer dialog. Ikke bare rams opp en liste med 20 sanger du tror er populære. Si litt. Jeg ramset ikke opp en liste med 20 sanger jeg tror er populære..... jeg ramsa opp ei liste med sanger JEG mener er blandt tidenes beste sanger uansett sjanger.... Edit: Musikk er veldig viktig for meg og de aller fleste andre, derfor blir gjerne stemninga litt opphetet når ens favoritter blir "slakta" og ikke engang vurdert Jeg beklager dessuten om jeg ble litt skarp Endret 16. november 2007 av Jaytee71 Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg er 36 år.... og har dermed lenge vært klar over at jeg ikke vet en dritt Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hvis jeg sier Nothing Else Matters.. er det da noen her som IKKE liker den egentlig? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hvis jeg sier Nothing Else Matters.. er det da noen her som IKKE liker den egentlig? Jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå