andyboy92 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Metallica - Nothing Else Matthers Nightwish - Nemo Iron Maiden - Rainmaker Metallica - Fade To Black Red Hot Chili Peppers - Snow Red Hot Chili Peppers - By The Way Bedre nå eller Meatlheart? Endret 12. november 2007 av andyboy92 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) andyboy92, nå synes jeg du skal ta på deg tenkehetta. Tror du vireklig at noen av de bandene eller sangene du nevner her er legendariske? Hvordan kan du tro at omtrent hele verden liker People = Shit? Det virker som om du nevner dine favorittsanger og ikke "klassikere"Nei, jeg tror nok du skal tenke deg litt nøyere om og lese førsteposten grundig før du poster. edit: svinepelz. Du kommer med fine lister, men du må avgrense det litt slik at det ikke blir jeg som bestemmer alt. Velg heller ut noen av sangene du har skrevet opp og tenk nøye gjennom Fint arbeid folkens Endret 12. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Swome Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Survivor - Eye of the Tiger Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 eminæmm Nødvendigheten av obligatorisk IQ-test før man slipper inn på internett blir stadig større. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) eminæmm Trådens vinner. Metalheart: Det er litt vanskelig å begrense seg da, med tanke på det havet av klassisk populærmusikk som finnes, og hvor bra mye av det er. Her er en litt mindre og mer spisset liste, min personlige "top 20" over sanger som både har bred appell og udiskutabel kvalitet: David Bowie - Sound And Vision Iggy Pop - Lust For Life Simon & Garfunkel - Sounds Of Silence The Beatles - Strawberry Fields Forever Neil Young - See The Sky About To Rain The Cure - Pictures Of You Joy Division - Love Will Tear Us Apart Radiohead - Fake Plastic Trees Bob Dylan - Like A Rolling Stone Rolling Stones - Gimme Shelter REM - Losing My Religion Michael Jackson - Billie Jean The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out Beach Boys - God Only Knows Queen - Bohemian Rhapsody Roy Orbison - Crying The Kinks - You Really Got Me Black Sabbath - Iron Man Led Zeppelin - Stairway To Heaven Pink Floyd - Wish You Were Here Var frista til å slenge med Prince - If I Was Your Girlfriend, men jeg vet ikke helt... det blir kansje litt sært Endret 12. november 2007 av svinepelz Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Greit nok svinepelz. Sjekka ut alle låtene og mye der jeg ikke synes skal være på denne lista. Ser også at du har nevnt flere artister som allerede har fått tildelt en sang. (Kun én sang pr. artist, dessverre, for å ikke skape en evig lang liste) Synes du Wish You Where Here av PF er bedre enn Comfortably Numb? (Veldig usikker på denne) Og hva er Michael Jackson og The Beatles aller beste sanger? edit: Her er de jeg synes var de beste låtene av de du nevnte. Noen flere kan jo også si hvem de mener er best av de svinepelz har nevnt nå. Det virker som om han har litt peiling. Simon & Garfunkel - Sounds Of SilenceNeil Young - See The Sky About To Rain REM - Losing My Religion Michael Jackson- Billie Jean (Hvis jeg stryker Thriller? Hva synes dere?) Queen - Bohemian Rhapsody The Kinks - You Really Got Me Endret 12. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) "boten Anna" For å være særiøs: Den eneste jeg kan komme på i farta er vel "Lose yourself" av Eminen. Endret 12. november 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 "boten Anna" For å være særiøs: Den eneste jeg kan komme på i farta er vel "Lose yourself" av Eminen. Nah. Den er nok litt for sær for de fleste, men det er en bra låt. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Annihilator - Alison Hell Queen - Who Wants to Live Forever? Pink Floyd - High Hopes Pink Floyd - Time Led Zeppelin - Stairway to Heaven Eric Clapton - Tears in Heaven Satariel - Claw the Clouds Johann Sebastian Bach - Toccata og Fugue i Dm Tchaikovsky - Svanesjøen Beethoven - Måneskinnsonaten The Beatles - While My Guitar Gently Weeps Sex Pistols - God Save the Queen Min foreløpige liste o.o Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nothing Else Matters.. simpelt en sang (nesten) alle kan like. Det er veldig få som har noe imot James Hetfield sin stemme på den sangen og man kan like hvilken som helst annen sjanger og fremdeles like den. "Hvis du skal skru på no metallica, så får det bli Nothing Else Matters.." - hip hop venn Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Flott H-e-l-l-o! Annihilator blir nok litt for tungt for massene, men du fikk meg til å komme på at det er mange klassiske (altså klassisk musikk, ikke klassikere) låter som må nevnes. Her er en del klassiske låter som bør havne på lista: Hva synes dere? Beethoven - Måneskinnssonataen Grieg - Dovregubbens Hall Mozart - Turkish March Bach - Toccata and Fugue in D minor Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Iron Maiden- The wicker man Iron Maiden - Rainmaker Metallica - Nothing else matters In Flames - Man made god Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Iron Maiden- The wicker manIron Maiden - Rainmaker Metallica - Nothing else matters In Flames - Man made god Tror ikke dette er en veldig god idé. Det skal passe for absolutt alle. Maiden og In Flames blir nok i hardeste laget for bestfar, men Nothing Else Matters er oppført på lista allerede. edit: Nå har førstepost blitt godt oppdatert. Kom gjerne med innspill og forslag. Jeg vil vite hva dere synes, slik at det ikke blir jeg som bestemmer og at vi får masse whining om at "den og den" sangen er jo ikke der når avstemningen er klar. Endret 12. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vel, er en del gode låter som enda ikke er nevnt. Rolling Stones - Route 66 Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire The Beach Boys - Barbara Ann The Beach Boys - I Get Around The Beatles - Penny Lane Bare for å nevne noen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Mener du at Penny Lane er bedre enn When My Guitar Gently Weeps? Jeg har ikke peiling på Beatles så dere får svare meg. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Pink Floyd - Echoes ^__^ Det finnes ikke noen bedre sang. Et rent mesterverk :] Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 gary jules, mad world. det mener jeg er verdens beste sang. den gjør det virkelig for meg Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 At jeg ikke tenkte på den :wub: Den sangen sender meg rett tilbake til fjor vinter, når GoW-reklamen premierte Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Mener du at Penny Lane er bedre enn When My Guitar Gently Weeps? Jeg har ikke peiling på Beatles så dere får svare meg. Har hørt ganske lite av Beatles, mest "Abbey Road" og "Sgt. Peppers ..." fordi det er de to jeg har liggendes nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå