CypheroN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Infinity 2008 - Guru Josh Project (Klaas Vocal Edit) Rytmen i denne sangen er tidløs, og kan ærlig si at jeg ikke har møtt en eneste som virkelig ikke liker den. Du har ikke møtt meg. Hello! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja virkelig tidløs, herregud for noe drit. Helt hjernedødt. Burde vel skjønt at det var dødfødt å poste techno i en slik tråd. Foreslår Derek and the Dominos - Layla istedenfor Jeg ville heller blitt dødfødt enn å høre den sangen en gang til. Layla er iallfall tidløs, men ikke tidenes beste i min bok. Jeg jobber med en liste, men dette er vrient, for i utgangspunktet er dette et dumt spørsmål. Lenke til kommentar
Spissborgeren Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Infinity 2008 - Guru Josh Project (Klaas Vocal Edit) Takk, har hatt den sangen på hodet lenge etter en bytur jeg hadde for lenge siden. Hører ikke til i denne tråden, men jeg liker den av en eller annen rar grunn. Dette er det rette svaret: Lenke til kommentar
Dudlie Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sånn på sparket, sikkert ikke noe "episk" men... Pink Floyd - The Wall Pink Floyd - The Great Gig In The Sky Metallica - For Whom The Bell Tolls Klaxons - Golden Skans (Bare digger melodien) Depeche Mode - A pain that i'm used to Coldplay - The Scientist The White Stripes - Seven nation army Red Hot Chili Peppers - My Lovely Man Lenke til kommentar
someOen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Korleis kan The Wall vere tidenes beste song? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 H*n tenker nok på Another Brick in The Wall-sangene. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Journey - Don't Stop Believing *Plasserer seg i gapestokken* Lenke til kommentar
Badering Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Alle som har spilt Peggle vet at Beethoven's Ode to Joy er verdens beste sang. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kukryniksy - Star. j?vlig bra musikk video. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Pink Floyd - Echoes Denne sangen er en av mine ynglingssanger. Du har kanskje hørt den før, men for dem som ikke har hørt den: Echoes, Live at Pompeii Dette er bare en del av sangen da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Utrolig fin sang. Virkelig på topp 5 pink floyd for min del Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tror den troner 1. plass av pink floyd hos meg. En av svært få sanger jeg aldri går lei av Lenke til kommentar
christdi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Her var det mange rockere. Dette topic blir som å sammenligne epler og appelsiner. Siden det var så få klassiske innslag her, så benytter jeg sjangsen til å skape litt likevekt. Her er et lite utvalg klassisk musikk som jeg anbefaler på det varmeste : Rachmaninov : - Vocalise - Rhapsody on a Theme of Paganini Op. 43: Variation XVIII Richard Wagner : - The Ride Of The Valkyries Samuel Barber : - Adagio for Strings - Violin Concerto Op. 14, I Allegro Tchaikovsky : - Piano Concerto No. 1 - Swan Lake - Scene No. 10 - The Nutcracker Suite - Waltz Op 34 Scherzo Mozart : - 5th symphony - Alla turca from Piano Sonata no11 - Eine Kleine Nacht Musik Allegro - Fantasia - Ode to Joy - Quartet in D Minor - Requiem - Symphony No. 40 Chopin : - Fantasie Impromptu - Grand Valse Brillante Opus 18 - Minute Waltz - Waltz in E minor posthumous - Waltz No.7 in C# Minor, Op.64, No.2 Franz Liszt : - Mephisto Waltz No. 1 - Hungarian Rhapsody No. 2 Grieg : - Peer Gynt, Lyric Ste, Op.54- 2 - Piano Concerto in A minor, Op. 16, I. Allegro molto moderato John Mayer : - Cavatina Mario Lanza : - La donna e mobile - The Donkey Serenade Enrico Caruso : - O figli o figli miei Maria Callas : - Pres Des Remparts De Seville - Carmen +++ mange flere. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Har i mange år forguda The Byrds sin utgave av Eight Miles High, men jeg dunka i begynnelsen av uka innom Hüsker Dü sin coverversjon. Virkelig lenge sida jeg har vært så oppslukt av en enkel sang og som jeg kan si overgår originalen. Endret 17. mai 2009 av tjalla Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kan nevne noen: Aqua - Barbie Girl Britney Spears - Oops I Did It Again Spice Girls - If You Wanna Be My Lover Elton John - This is Your Song Elvis Presley - Hound Dog Deep Purple - Smoke on the Water Gloria Gaynor - I Will Survive James Blunt - You're Beautiful The Beatles - Hey Jude John Lennon - Imagine Zepp'lin - Stairway to Heaven Abba - Mamma Mia Kiss - I Was Made For Loving You Blue Öyster Cult - Burnin For You Bon Jovi - Living on a Prayer Bob Dylan - Knocking On Heaven's Door The Eagles - Hotel California Liker ikke alle. Men ALLE er legender. Egentlig umulig å finne en sang som ALLE liker, siden det finnes tverrpomper over alt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Liker ikke alle. Men ALLE er legender. Da burde du ikke listet opp sangen. Du skal liste opp din favoritt sang, tidenes beste sang for deg, om jeg har skjønt det riktig. Egentlig umulig å finne en sang som ALLE liker Du skal vel ikke det? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Liker ikke alle. Men ALLE er legender. Da burde du ikke listet opp sangen. Du skal liste opp din favoritt sang, tidenes beste sang for deg, om jeg har skjønt det riktig. Egentlig umulig å finne en sang som ALLE liker Du skal vel ikke det? Jeg hater folk som deg. Bedrevitere som skal kverulere på alt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 La oss heller angripe ballen og ikke spilleren? Du hater meg fordi jeg følger trådens relevante tema? Dette var da voldsomt. Kan du ikke heller prøve å svare for deg på en ordentlig måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå