jacoP Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Skal man noengang kåre vedens beste sang, så må alle mennesker utslettes bortsett fra 1! Dette kommer til å bli en håpløs diskusjon! Det å kåre en sang på et forum med så mange forskjellige musikere og så mange forskjellige sjangre, vil bli umulig! Men kan bli en artig diskusjon! Skulle jeg nominere en sang, som alle kunne hørt på er Led Zeppelin's "Stairway to Heaven" .. Jeg liker ikke denne sangen noe særlig, men må indrømme at det er en GOD sang! Det er slik det skal gjøres! Den du mener er den bese, er nødvendigvis ikke yndlingssangen din Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Skal man noengang kåre vedens beste sang, så må alle mennesker utslettes bortsett fra 1! Dette kommer til å bli en håpløs diskusjon! Det å kåre en sang på et forum med så mange forskjellige musikere og så mange forskjellige sjangre, vil bli umulig! Men kan bli en artig diskusjon! Skulle jeg nominere en sang, som alle kunne hørt på er Led Zeppelin's "Stairway to Heaven" .. Jeg liker ikke denne sangen noe særlig, men må indrømme at det er en GOD sang! Det er slik det skal gjøres! Den du mener er den bese, er nødvendigvis ikke yndlingssangen din Det er jo det jeg har prøvd å si ørten ganger i denne tråden da, men de fleste nekter å høre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg syntes Blackened av Metallica er tidenes beste, men det er nå min mening da. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Innen hiphop: Pete Rock & CL Smooth - The Reminisce Over You. Trommene, saksofonen, bassbruken og historien/rappen. Alt stemmer overens. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg syntes Blackened av Metallica er tidenes beste, men det er nå min mening da. Men ellers vil jeg nominere The Bravery of Being Out of Range av Roger Waters, utrolig fin sang, på høyden med noe av det han lagde i Pink Floyd. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Skal man noengang kåre vedens beste sang, så må alle mennesker utslettes bortsett fra 1! Dette kommer til å bli en håpløs diskusjon! Det å kåre en sang på et forum med så mange forskjellige musikere og så mange forskjellige sjangre, vil bli umulig! Men kan bli en artig diskusjon! Skulle jeg nominere en sang, som alle kunne hørt på er Led Zeppelin's "Stairway to Heaven" .. Jeg liker ikke denne sangen noe særlig, men må indrømme at det er en GOD sang! Veldig godt svar! Mener akkurat det samme, er det en sang som jeg må nominere må det være Stairway to Heaven, som er en låt absolutt ingen misliker. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Star Wars soundtracket for svingende! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ser her at det er mange som nominerer masse rart, som f.eks Taake eller Neil Young. - Skjønner da godt det, da dette er en meget subjektiv tråd. Men "tidenes beste sang"? Et forbanna vanskelig spørsmål, må jeg si. Lynyrd Skynyrd - Free Bird. *sprake med solo på solo og drikke litt whisky* Lenke til kommentar
V_B Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Synes Mike & the mechanics - Over my shoulder fortjener en plass her =) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg liker utrolig godt Deep Purple - Child In time, men det er jo såklart min mening. Deep Purple - Child In Time Lenke til kommentar
oarsman Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nesten helt umulig, men skal jeg nevne en sang må det bli: Daydream Believer med The Monkees. Perfect poplåt med allsangrefreng. Den får meg garantert i godt humør Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Beste sangen noensinne: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Interessant... En tegning er verdens beste sang. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tolker jeg den tegningen rett så mener han nok Stairway to Heaven. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du tolket det rett! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vi har en egen, ganske artig tråd for sånne rebuser. Skal vi se om jeg kan fiske den fram: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=454157 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Blue Oyster Cult - (Don't fear) The Reaper: Se filmen hos Youtube Gåsehudfaktor = Høy! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 We need more cowbell! Men den der er jeg enig i. Skikkelig spesiell feeling over den sangen. Lenke til kommentar
LamaLover Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Wolfmother - Woman Smashing Pumkins - Disarm Billy Talent - This Suffering White Stripes - Blue Orchid Foo Fighters - Everlong Joan Jett - Bad Reputation Journey - Wheels in the Sky The Kinks - Lola Led Zeppelin - How Many More Times Led Zeppelin - Kashmire Nirvana - Where Did You Sleep Last Night The Strokes - On the Other Side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå