Simkin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) mitt forbanna trådløse linksys kort bestemte seg for å lage skikkelig krøll nå. får ikke fjernet dritten fra legg til/fjern programmer. har prøvd windows installer cleanup, men programmet vises ikke der.. hvordan får jeg fjernet den fra den lista? Endret 11. november 2007 av Simkin Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du klarer ikke å fjerne det fra, legg til fjern programmer? er dette krise? det går ikke å kjøre en uninstall.exe i mappen til programmet da? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvis dette er "krise" og krever ordbruk som "den forbanna dritten" tør jeg ikke tenke på hvordan du vil reagere når det virkelig gjelder... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) har hatt så mye tull med det linksys kortet, att fy! men, nei, fikk ikke avinstallert det, eller noen ting.. fikk bare beskjed om att kortet allerede var installert, men jeg fikk ikke avinstallert det.. slettet alt av linksys i registeret, så nå fikk jeg installert det på nytt.. men da er saken løst.. Endret 11. november 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå