RS2000 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg rakk ikke å lage recovery-CD'er til min HP Pavilion før Windows ble så vrang at jeg måtte installere på nytt. Brukte en CD jeg hadde liggende, og nå er den i drift igjen. Har lagt inn alt av drivere og oppdateringer. Opprinnelig kjørte denne med Media Center, men er "nedgradert" til XP SP2. Det er en recovery-partisjon på disken, så det bør gå an å lage slike plater fremdeles, men vet ikke hvordan jeg går fram. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg rakk ikke å lage recovery-CD'er til min HP Pavilion før Windows ble så vrang at jeg måtte installere på nytt. Brukte en CD jeg hadde liggende, og nå er den i drift igjen. Har lagt inn alt av drivere og oppdateringer.Opprinnelig kjørte denne med Media Center, men er "nedgradert" til XP SP2. Det er en recovery-partisjon på disken, så det bør gå an å lage slike plater fremdeles, men vet ikke hvordan jeg går fram. Om d: Recovery fremdeles eksisterer, så kan du bare trykke på en F-knapp når maskinen skrur seg på vel? Og når du evt da får ordnet med installeringen, så kan du jo tenke på å brenne ut recovery-plater. Dette er det første en ny eier bør gjøre med PC-en. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Sant nok, men som mange andre, tenkte jeg ikke på det Det straffet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå