Gå til innhold

Skjermkort til rundt 2000 kroner

Falenas

Anbefalte innlegg

Tenkte på å kjøpe meg et nytt skjermkort i en prisklasse på rundt 2000kr. Nvidia 8800 GT hadde vært midt i blinken, men det virker som om det er utsolgt OVER ALT! :(

Så nå er jeg litt usikker på om jeg skal vente på noe nytt siden det sikkert kan ta lang tid før 8800GT kommer inn på nettbutikkene igjen. Ser andre har hatt trøbbel med å bestille 8800GT fra mindre kjente nettbutikker som kanskje har kortet "på lager", men tanken på å bestille fra en ukjent Polsk nettbutikk er lite fristende, så noe fra de mer kjente nettbutikkene hadde vært å foretrekke.

Spillene jeg hadde tenkt å spille er blandt annet:

NWN2

The Witcher

Starcraft 2

AoC (?)

Så hadde vært greit med noe som klarte å kjøre disse spillene.

Noen som vet om andre skjermkort som kan gjøre jobben foruten om 8800GT i en prisklasse omrking 2000kr?

PS: Hovedkortet mitt er Gigabyte GA-965P-DS3 om det skulle være relevant :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Lurer på akkurat det samme selv. Har klart hva jeg skal bestille, men ingen har 8800GT på lager utenom Digital Impuls.

Har hørt litt forskjellig om de, så er litt skeptisk til å bestille der. Og så er det 500 kroner dyrere enn der jeg skal kjøpe resten av pc-en. :thumbdown:

edit: Bør jeg heller satse på dette f.eks? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44343

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...