Del Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kjøpte nettopp et Gainward TI4800SE Golden Sample skjermkort. Da jeg skulle installere skjermkortet var opsjonen "Enhanced mode" faded ut i grått, og ikke tilgjengelig. Sitter med en følelse av at dette enten er et driver problem, eller at jeg ikke har fått med riktig installasjons CD. Kan noen hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Lemmie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kjøpte nettopp et Gainward TI4800SE Golden Sample skjermkort. Da jeg skulle installere skjermkortet var opsjonen "Enhanced mode" faded ut i grått, og ikke tilgjengelig. Sitter med en følelse av at dette enten er et driver problem, eller at jeg ikke har fått med riktig installasjons CD. Kan noen hjelpe meg her? Jeg har akkurat samme problemet, Får du relativt dårlig fps osv i spill? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg har også dette kortet og jeg får da brukbar fps på spilla mine jeg mangler også enhanced mode på min expert tool, men fikk nå overklokka det ganske bra i expert toolen da (se under) og så er vistnok enhanced mode ganske slapp overklokking uansett, bare prøv den vanlige moden dere og kjør på derfra Lenke til kommentar
Del Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har akkurat samme problemet, Får du relativt dårlig fps osv i spill? Har bare fått testet kortet i Aquanox enda (har ikke testet fps). Der knela det gamle kortet (Mx440 8XAGP 64MB DDR) for ingenting, nå kan jeg skru på alt som er av effekter og oppløsning, og alt går som smurt. Godt å høre at enhanced mode ikke utgjør stort (nå er jeg lei av å skru -på tide å spille litt), men det burde fungere uansett når vi har betalt for det. Tusen takk for innspill! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Mitt gainward ti4800se 128mb kjører helt fint på 311/653mhz med standard vifte uten noen problemer. Har også kjørt det på 320/660mhz uten noen problemer med standard vifte. Jeg har: Amd xp2000 t-bred 512mb minne 333mhz gainward ti4800se 128mb Og jeg får 11237 poeng i 3dmark når kortet er klokket 311/653mhz, som jeg bruker til vanlig. Lenke til kommentar
Wicken Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har også samme kortet, og jeg mangler "Enhanced mode". Jeg har bra fps på spill og sånt, men 3dmarken var en liten skuffelse.. Skal vi ta oss en liten prat med Gainward? Lenke til kommentar
Lemmie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har 7900 3d marks med standard instillinger. :-? Lenke til kommentar
Del Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har også samme kortet, og jeg mangler "Enhanced mode". Jeg har bra fps på spill og sånt, men 3dmarken var en liten skuffelse.. Skal vi ta oss en liten prat med Gainward? Sendte forespørsel om "enhanced mode" til support hos Gainward i går, har ikke fått noe svar enda.. Lenke til kommentar
Lemmie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har også samme kortet, og jeg mangler "Enhanced mode". Jeg har bra fps på spill og sånt, men 3dmarken var en liten skuffelse.. Skal vi ta oss en liten prat med Gainward? Sendte forespørsel om "enhanced mode" til support hos Gainward i går, har ikke fått noe svar enda.. Gi gjerne tilbake melding.. Hva de mente om det liksom.. I Manualen så står det noe om at VGA driveren er gammel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå