Gå til innhold

BK- Bikkjeslagsmål og hund i fart

olar0701

Anbefalte innlegg

Det ene bildet er skjemmet av at schäfer`en er kuttet litt, men likevel er det en slags nerve i bildet som jeg liker. Brutalt scene som endte godt, heldigvis.

Begge bildene ble tatt med 40D/70-200 4.0IS som rett og slett er en strålende kombinasjon. Brukte "highlight priority" for å teste ut denne innstillingen i ganske vanskelige lysforhold med sol/hardt lys og mener faktisk at det er en forbedring i forhold til utbrente høylys

Konstruktiv kritikk mottas med takk..

post-45747-1194813367_thumb.jpg

Endret av olar0701
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brutalt er ordet - det så vondt ut. Det er et eller annet med sanda som virker forstyrrende - er usikker på om det er pga. uskarphet, dårlig bokeh eller hard komprimering?

Bilde nr. 2 synes jeg er bedre; men du bør kanskje beksjære bildet litt - ble vel mye himmel og klitter. Vært i Danmark ?

Tom

Lenke til kommentar
Brutalt er ordet - det så vondt ut. Det er et eller annet med sanda som virker forstyrrende - er usikker på om det er pga. uskarphet, dårlig bokeh eller hard komprimering?

Bilde nr. 2 synes jeg er bedre; men du bør kanskje beksjære bildet litt - ble vel mye himmel og klitter. Vært i Danmark ?

Tom

Takk for tilbakemelding, Tom

Første bildet er ikke på topp teknisk, men "uttrykket" hever det til en bilde over gjennomsnittet (i mine øyne)

Har prøvd med tettere utsnitt på nr. to, men tror det er bedre med litt luft rundt ?? Bildene er ikke fra Danmark, men på forblåste Hellestø-stranden i nærheten av Stvgr flyplass, Sola

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...