Howard Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 DDR2 fortsatt et stykke frem i tid Selv om NVIDIA gjennom sin lansering av GeForce FX tar i bruk DDR2 RAM, kan det fortsatt ta tid før man kan forvente seg at det blir vanlig med DDR2 RAM på hovedkort. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei! Det var da dumt! Jeg tenkte å oppgradere systemet mitt med Hammer ,DDR2 og Geforce FX i år jeg da.. JEg får vel bare vente da... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 må nok vente en stund på hammer også... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Ja, med den maskinen du har nåå, er det jammen på tide med en kraftig oppradering! Lenke til kommentar
Micke Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvorfor DDR2 (Dual DRAM), og ikke QDR (Quad DRAM)? Synes man kunne hatt en ISO-standard på dette Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Da hadde visst AMD rett med stratigien sin allikevel. De mente at DDR2 ikke var noe vits/kom i 2004, så de droppa støtte for det i den første serien Hammer CPU. Så nå har de bedre tid på seg. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jo mer de utsetter det, jo lengre tid har jeg å spare på. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 er vel like greit at det ikke går for fort med utviklingen av pc. nå for tiden har man bare noen mnd og skryte på hvis man kjøper flett ny pc Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 er vel like greit at det ikke går for fort med utviklingen av pc. nå for tiden har man bare noen mnd og skryte på hvis man kjøper flett ny pc Koster mer å være avhengig av ny pc, enn å være avhengig av å røyker... Gikk over alle kvitteringene på pc-utstyr jeg har kjøpt de siste 2-3 årene, jeg kan si det, at jeg hadde fått en ganske så brukbar bil for de pengene... så nå har jeg sluttet... 1.4ghz (amd) holder i laaange baner ennå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå