Azzido Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tok dette i kveld. hva syntes dere? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pent bilde! Hva er exif? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vakkert! Lurer også på EXIF. Har du behandlet bildet mye? Francis Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Veldig flott lys på bildet. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Vakkert! Lurer også på EXIF. Har du behandlet bildet mye? Francis Justert bare litt på fargene, ellers er bilde urørt Her har dere eXIF: Resolution : 1343 x 699 Flash used : No CCD width : 8.63mm Exposure time : 142.000 s Aperture : f/10.0 ISO equiv. : 100 Whitebalance : Manual Metering Mode : matrix Exposure : Manual Exposure Mode : Manual Auto bracketing Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Liker det bilde veldig godt! Hvor har du tatt det fra? Steinmann? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Liker det bilde veldig godt!Hvor har du tatt det fra? Steinmann? Tatt ifra steinmann ja fin plass det for motiver utover kragerø. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Flott by ... Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Likte bildet ditt veldig godt, men syntes at de lysene nedi byen vart FOR lyse, og overeksponert. Ellers eit KJEMPE fint bilde! Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Likte bildet ditt veldig godt, men syntes at de lysene nedi byen vart FOR lyse, og overeksponert. Ellers eit KJEMPE fint bilde! Takker for kommentarer kan også legge til at ett større magasin har nå kjøpt dette bildet av meg Lenke til kommentar
ferik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 ble litt for mye skarpt lys noen plasser, men likte fargene og at du har fått med bevegelse i bildet du skriver at du har "Exposure time : 142.000 s" vil det si du har lukketiden på 142sekund? ellers så synes jeg det ble litt mye selvom det også er ganske mye Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Og her er resultatet av ene salget av bildet. Litt artig å se i ettertid hvordan folk bruker bildene man tar. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det frekt å spørre hvor mye du fikk for dette bildet? ^^ Ellers syns jeg det ble ødelagt når det ble trykket på avispapir (?), de tunge fargene som var så fine blir jo mye mer blasse. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Er det frekt å spørre hvor mye du fikk for dette bildet? ^^ Ellers syns jeg det ble ødelagt når det ble trykket på avispapir (?), de tunge fargene som var så fine blir jo mye mer blasse. standard honorar for bildene mine har jeg lagt til 1500, men har solgt dette i flere runder. flere aktører som ønsker å bruke det over til det med avispapir... fargene blei blasse og kjedelige, men nå skal nok scanneren min ha litt av skylden også for fargene som vises her. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nydelig bilde. Båtene på sjøen gir prikken over i'en for meg Ikke rart du fikk solgt det NB: Jeg er også litt nysgjerrig på hva du fikk.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nydelig bilde. Båtene på sjøen gir prikken over i'en for meg Ikke rart du fikk solgt det NB: Jeg er også litt nysgjerrig på hva du fikk.. standard honorar for bildene mine har jeg lagt til 1500, men har solgt dette i flere runder. flere aktører som ønsker å bruke det wink.gif Heller et spørsmål om hvor mange som kjøpte bildet ^^ Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Kjære Kragerø og skjærgården ja! Har tilbrangt alle mine sommerferier der nede jeg, familie sted ikke langt fra Jomfrulands sydspiss, så slike bilder får meg til å savne Kragerø enda mer! Uannsett fint bilde, men enig at det ble kanskje litt vel overeksponert nede ved by-lysene. Ellers knall. Endret 9. desember 2007 av Zimon Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Nydelig bilde. Båtene på sjøen gir prikken over i'en for meg Ikke rart du fikk solgt det NB: Jeg er også litt nysgjerrig på hva du fikk.. standard honorar for bildene mine har jeg lagt til 1500, men har solgt dette i flere runder. flere aktører som ønsker å bruke det wink.gif Heller et spørsmål om hvor mange som kjøpte bildet ^^ Bildet er til nå solgt til 3 aktører. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Såpass.. Ny sommerturist i kragerø jeg, far har kjøpt hytte i prosjektet på Gulodden på Bærø, for deg som er kjent, azzido. Lekkert bilde! Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Gratulerer med salg og et pent bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå