appelsinbrus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Sitter her og knoter med dette drittprogrammet, som jeg selvsagt fant ut akkurat litt for seint at er virus. Jeg vil se filmen, ikke sant, ikke betale for å få virus, ffs. Noen som har en løsning? Endret 11. november 2007 av Skagen Roet ned språket litt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Første resultat når jeg søkte på google: 3wPlayer (Removal Instructions) Ellers kan du jo ta en titt her. PS. Det går også an å ordlegge seg til mer seriøst. PSS. Jeg flytter denne til Antivirusprogrammer og datasikkerhet hvor denne nok passer bedre Endret 11. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Takk, dude! Ja veit, men jeg ble så irritert. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det har visst vært mange advarsler mot den der ja, ser jeg: Advarsler Wikipedia Tok det som en påminnelse selv om å være litt mer skeptisk til det man laster ned..... RandiA Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Et godt antispywareprog som tar dette er SAS (gratisversjonen). Kjør en full (complete) scan med dette + post en hjt-logg, da 3wplayer ofte tar med seg noen venner som i enkelte tilfeller må fjernes manuelt. hjt: Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå