Gå til innhold

Bildet av golfen

kimoajaj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit bilde. Artig komposisjon. Hva med å fjerne blåstikket i bildet? Snøen er ikke blå - den er hvit. :)

EDIT: Tok bildet inn i photoshop for å prøve å redigere det litt. Har lettet litt på skygger o.l. for å få fram mer detaljer i bilen, men den er relativt uskarp i utgangspunktet. Har også til en viss grad fjernet blåstikket, og prøvd å fremheve lyset fra solnedgangen mer. ;)

post-101271-1194825095_thumb.jpg

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Syns bildet var ganske stilig egentlig. Men jeg ville fjernet snøen på taket om jeg skulle tatt det. Blir på en måte slitt forrstyrrende for meg at den er der. Jeg syns ikke det Gissan gjorde med bildet var noen forbedring. For meg så virket det orginale bildet riktig mtp både lyset og det du kaller "blåskjær". Det minner meg om det spesielle lyset som er å finne i de nordlige områdene våre på denne tiden av året.

Lenke til kommentar

Heisann folkens!

Takker så mye for alle replyene samt Gissan`s forbedrete versjon. Gissan`s er på en måte mere korrekt, litt "varmere" og mer naturlig. Men det var litt "trist" vinterstemning da jeg tok bilde, overskyet og dystert.

Jeg tenkte i grunn ikke så mye over ""komposisjonen"" , skulle egentlig bare ta noen bilder av bilen som jeg skulle bruke i en evt. salgs annonse, men så så jeg den fine himmelen i bakgrunnen så bare tok jeg et bildet litt sånn på måfå, så ble det litt finere enn jeg hadde planlagt, derfor valgte jeg å legge det ut her.

Bildet rettferdiggjør egentlig bilen pga. at (spør du meg) den visuelt sett ikke tar seg så bra ut hvis man ser hele bilen, med tanke på selve skapelsen/formen på bilen.

I min verden så er dette et bilde av bilen, ikke solnedgangen, solnedgangen skaper bare litt stemning.

Jaja tusen takk for alle svar, gøy å komme tilbake å se at det har skjedd ting:).

Joakim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...