kimoajaj Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Heisann! Her et bilde av Golfen som jeg tok i dag.. syns det ble litt "pent". . Joakim. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Litt sånn "meh" over det hele. Var liksom ikke noe interessant hvis du skjønner. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg likte bildet. Godt gjort! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har litt problemer med slike bilder. Har du tatt bildet av golfen, eller av solnedgangen? Slik det er nå så blir det hverken fugl eller fisk. Tom Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Kan hende han prøvde og ta bilde av golfen i en fin solnedgang Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Kan hende han prøvde og ta bilde av golfen i en fin solnedgang Fullt mulig; men da hadde det vært kjekt å se hele golfen... Tom Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Kan hende han prøvde og ta bilde av golfen i en fin solnedgang Fullt mulig; men da hadde det vært kjekt å se hele golfen... Tom Det er sant Synes litt mye av bilen er blitt kutta. Så skjønner egentlig hva du mener nå Tom Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Greit bilde. Artig komposisjon. Hva med å fjerne blåstikket i bildet? Snøen er ikke blå - den er hvit. EDIT: Tok bildet inn i photoshop for å prøve å redigere det litt. Har lettet litt på skygger o.l. for å få fram mer detaljer i bilen, men den er relativt uskarp i utgangspunktet. Har også til en viss grad fjernet blåstikket, og prøvd å fremheve lyset fra solnedgangen mer. Endret 11. november 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Syns bildet var ganske stilig egentlig. Men jeg ville fjernet snøen på taket om jeg skulle tatt det. Blir på en måte slitt forrstyrrende for meg at den er der. Jeg syns ikke det Gissan gjorde med bildet var noen forbedring. For meg så virket det orginale bildet riktig mtp både lyset og det du kaller "blåskjær". Det minner meg om det spesielle lyset som er å finne i de nordlige områdene våre på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Pybalto: Om du liker bildet jeg har redigert eller ikke bryr jeg meg ikke om, men bildet inneholder klart et blåskjær. Hvis du ikke ser det får du sjekke det i PS. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Huh? Jeg har da ikke kritisert deg, Gissan? Bare sagt at JEG ikke syns det var noen forbedring, jeg trenger ikke sjekke noe i PS. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg synest bilde til Gissan ble bedre. Men det kunne godt vert mørkere, siden det nå ser ut som om det er på tidlig på kvelden. Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 13. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Heisann folkens! Takker så mye for alle replyene samt Gissan`s forbedrete versjon. Gissan`s er på en måte mere korrekt, litt "varmere" og mer naturlig. Men det var litt "trist" vinterstemning da jeg tok bilde, overskyet og dystert. Jeg tenkte i grunn ikke så mye over ""komposisjonen"" , skulle egentlig bare ta noen bilder av bilen som jeg skulle bruke i en evt. salgs annonse, men så så jeg den fine himmelen i bakgrunnen så bare tok jeg et bildet litt sånn på måfå, så ble det litt finere enn jeg hadde planlagt, derfor valgte jeg å legge det ut her. Bildet rettferdiggjør egentlig bilen pga. at (spør du meg) den visuelt sett ikke tar seg så bra ut hvis man ser hele bilen, med tanke på selve skapelsen/formen på bilen. I min verden så er dette et bilde av bilen, ikke solnedgangen, solnedgangen skaper bare litt stemning. Jaja tusen takk for alle svar, gøy å komme tilbake å se at det har skjedd ting:). Joakim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå