Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Roser, hva koster det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roser pleier å ligge på rundt 50kr per stykk, men kan nok også variere fra 30-100kr alt etter kvalitet. Slik at du vil sirka måtte betale 700kr for 14 stk.

Angående røde vs hvite:

Røde roser - står for kjærlighet og sier: «Jeg elsker deg». Kan også stå for respekt og mot.

Hvite roser - kan ha mange forskjellige betydninger: «Du er himmelsk», respekt og ydmykhet, uskyld og renhet, «Jeg er verdig» eller hemmelighet og stillhet.

Lenke til kommentar
Roser pleier å ligge på rundt 50kr per stykk, men kan nok også variere fra 30-100kr alt etter kvalitet. Slik at du vil sirka måtte betale 700kr for 14 stk.

Angående røde vs hvite:

Røde roser - står for kjærlighet og sier: «Jeg elsker deg». Kan også stå for respekt og mot.

Hvite roser - kan ha mange forskjellige betydninger: «Du er himmelsk», respekt og ydmykhet, uskyld og renhet, «Jeg er verdig» eller hemmelighet og stillhet.

whaaaat? langstilka roser da eller?

Men man får da kjøpt pakker med roser til en langt billigere penger enn det der hvertfall! Tror ikke jeg har vært innen en blomsterforetning der vanlige roser koster så mye.

Der jeg jobba før kosta dem 30kr stk

Lenke til kommentar

Hehe, ja det er ganske dyrt. Jeg tok også en kjapp research på nettet som bekreftelse før jeg posta sist, og der ligger det på 50-80kr på det jeg fant (frakten var dyrere enn selve rosa). 50-75 kr er vanlige priser i de fleste blomsterforretninger, har selv kjøpt 10 stk à 50kr. Mulig det finnes buketter til 39,- på Rema og tydeligvis også plantasjen, men det er ikke det samme når man gir det til dama;)

Endret av MoonTheLoon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...