Footy Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Finnes dette? Eller bruker man Exel... jeg kan lissom ikke en døyt om exel... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 http://www.google.no/search?hl=no&sa=X...cel&spell=1 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 En litt bedre beskrivelse hadde nok hjulpet. Hva legger du i "kursfortegnelser"? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Finnes dette?Eller bruker man Exel... jeg kan lissom ikke en døyt om exel... Jeg har bare brukt en mal som jeg laget i Openoffice. Det går helt fint å bruke Excel også. Se vedlegg for malen min.Mal.doc PS - hvorfor går det ikke an å laste opp odt-filer som vedlegg?? 1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) for å komme inn på routern. bor på hybel. og de nekter å åpne port så jeg kan spille osv. så jeg må finne ut brukernavnet og passordet til routern Finnes dette?Eller bruker man Exel... jeg kan lissom ikke en døyt om exel... Jeg har bare brukt en mal som jeg laget i Openoffice. Det går helt fint å bruke Excel også. Se vedlegg for malen min.Mal.doc PS - hvorfor går det ikke an å laste opp odt-filer som vedlegg?? tipper du er i feil tråd du edit: tipper JEG er i feil tråd Endret 11. november 2007 av Danielsm Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 for å komme inn på routern. bor på hybel. og de nekter å åpne port så jeg kan spille osv. så jeg må finne ut brukernavnet og passordet til routern Finnes dette?Eller bruker man Exel... jeg kan lissom ikke en døyt om exel... Jeg har bare brukt en mal som jeg laget i Openoffice. Det går helt fint å bruke Excel også. Se vedlegg for malen min.Mal.doc PS - hvorfor går det ikke an å laste opp odt-filer som vedlegg?? tipper du er i feil tråd du edit: tipper JEG er i feil tråd Hahaha! til dere andre, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå