Prusk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Endelig! Det er artig å være spiss på et lag, og bare vente på ballen. (Ja, det høres sykt ut, men det er fantatisk artig å være den som avgjør for ditt lag!) Selv velger jeg alltid spissplassen, mens jeg lar andre være midtbane osv. Eneste som irriterer litt er disse som velger "Any" og er ego! Det burde kanskje ikke være mulig å velge "Any", eventuelt at når vi andre ba om pasning, ble "Any" overstyrt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Øh... Pointe med tråden var? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, det er sabla gøy Skulle ønske rating og andre stats fra kampene ble lagret. Så kunne man liksom se hvem som er og slikt Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Morro var det men så lenge det ikke finnes ranked kamper står jeg over. Noen som vet om dette kommer? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Var litt skøy, men Barcelona knuste oss 3-0, så meeeh.... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Øh... Pointe med tråden var? Pointet med tråden var å snakke diskutere rundt emnet. Poenget med din tråd kan man heller lure litt på. Jeg venter også på ranked play, men selve konseptet synes jeg er svinbra. Får bare håpe de kaster bort "Any" funksjonen til ranked. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Scorte nettopp vinnermålet 5 minutter ut i første ekstraomgang, føles rimelig deilig kan en si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå