haugmaister Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei! Som tittelen sier, har jeg altså fått meg nytt skjermkort. Har hatt endel problemer med dette kortet nå, og jeg har instalert det på følgende måte. 1. Lastet ned nyeste driver til kortet 7.10 cataclyst 2. avinstalert nåværende driver (Driver til GainWard 6800 GT) 3. skrudd ut det gamle, koblet til nye. 4. Koblet i strømkontaktene 5. startet PC, instalert drivere. Problemet oppstår når drivern er instalert. Har prøvd den fra CDen også, samt den nyeste. Det som skjer er at enten så fryser PC-en og deretter går skjermen plutselig i svart. Har G15 HIPER 480W amd 4000 3gb ram kortet krever 450W strømforsyning. Forslag til hva jeg kan gjøre for å få det til å funke? Lenke til kommentar
haugmaister Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Ingen? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Velkommen i klubben. Du er ikke alene om å ha problemer med PowerColor. Hadde en tråd her for noen dager siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=857418&hl= Det er bare å levere kortet i retur.....og håpe på at det ikke kommer noe fra XFX tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå